משתתפי ועידת החינוך. צילומים עזרא לוי, מישל אדרי

האתגרים, הסלולרי ואנה ארונוב: היום ועידת החינוך של כפר סבא

הוועידה תתקיים בכפר סבא כחלק מוועידת החינוך של ערי ישראל המתקיימת החודש ב-11 ערים ברחבי הארץ. מה מחכה לכם? תכנים מרתקים, הרצאות מסקרנות ושיחות על הנושאים הבוערים בסדר היום של מערכת החינוך המקומית

פורסם בתאריך: 20.8.19 19:08

היום, יום רביעי, 21.8, תתקיים במתחם הוט סינמה שבמתחם אושילנד (רחוב עתיר ידע 4) בכפר סבא, ועידת החינוך של עיתון צומת השרון ורשת שוקן זו השנה השנייה, במסגרת חודש החינוך של כפר סבא וכחלק מוועדת החינוך של ערי ישראל שמתקיימת ב-11 ערים ברחבי הארץ. זו הוועידה המרכזית הנערכת לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מומלץ להירשם מראש בקישור המצורף:

ועידת החינוך של ערי ישראל מגיעה לכפר סבא, לכל הפרטים ולהרשמה הקליקו כאן.

אחת ממטרות הוועידה היא להעלות לסדר היום את נושא החינוך בעיר, על מורכבותו, הישגיו והאתגרים הגדולים איתם מתמודדים הצוותים החינוכיים, התלמידים וההורים. נושא מרכזי יהיה האתגרים הקיימים במערכת החינוך בכפר סבא בשנים הקרובות. ד"ר אייל דורון, מהמרצים המבוקשים בארץ, ירצה על "עשרת הדברים שחייבים לדעת על חינוך במאה ה-21". הרקדנית והמורה לריקוד אנה ארונוב תדבר על העלייה שלה לישראל ועל מערכת החינוך כאן מנקודת מבטה. את הכנס ינחה העיתונאי אלמוג בוקר, כתב חדשות 13.

אחרי דברי ברכה קצרים של עורך צומת השרון אייל יצחקי, יישאו דברים ענת רז, יו״ר סניף השרון הסתדרות המורים וטובה אגוז, רכזת השתלמויות כפר סבא, פתח תקוה והשרון בארגון המורים.

בהמשך יתקיימו שני פאנלים שיתמקדו בנושאים שונים במערכת החינוך. הפאנל הראשון, ידבר על האתגרים במערכת החינוך בכפר סבא וישתתפו בו ח"כ אורלי פרומן, לשעבר מנהלת אגף החינוך בכפר סבא, יובל קדוש, היו"ר היוצא של הנהגת ההורים בתיכון הרצוג וערן ורנר, יו"ר ועד שכונת 60 ולשעבר חבר הנהגת ההורים העירונית.

בפאנל השני, שיעסוק במערכת החינוך בעידן הסלולר ישתתפו ליעד סייג סטרולוב, תנועת תנו לגדול על שקט, נועם אמיר "Bluedrop" אושיית רשת וכוכב יוטיוב, אור-לי עדי, מנהלת ביה"ס דבורה עומר, הסתדרות המורים. את הכנס תסיים הרצאתה של אנה ארונוב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר