יו"ר סניף השרון בהסתדרות המורים ענת רז. סלי פרג'

יו"ר סניף השרון בהסתדרות המורים: "שנת הלימודים הקרובה לא תפתח עד שעושק ימי המחלה והפנסיה ייפסק"

"על כולם להלחם למען עובדי ההוראה. מדובר במאבק לאומי, לא מאבק של אנשי חינוך בלבד", אמרה ענת רז בועידת החינוך של כפר סבא המתקיימת בשעה זו

פורסם בתאריך: 21.8.19 10:13

"כפי שוודאי שמעתם את המזכ"לית שלנו, יפה בן דויד, האומרת שוב ושוב – שנת הלימודים הקרובה לא תפתח עד שעושק ימי המחלה ייפסק וגזל הפנסיה של גמלאי הסתדרות המורים יוסדר. המדינה שלנו נמצאת במשבר גדול, בין שתי תקופות בחירות, שבמהלכן אי אפשר לדון בהסכם שכר חדש. אנחנו ממתינים בסבלנות שתקום ממשלה לגיטימית שתשים את החינוך בראש סדר העדיפויות שלה, מתוך הבנה שללא מערכת חינוך איתנה, יציבה ומוערכת, ביטחון ישראל בסכנה".

כך אמרה ענת רז, יו״ר סניף השרון הסתדרות המורים בפתיחת ועידת החינוך של כפר סבא שמתקיימת בשעה זו במתחם הוט סינמה שבאושילנד. היא הוסיפה: "אנחנו נלחמים על מה שמגיע לנו. אנחנו לא מבקשים תרומות. אנחנו מבקשים תמורה הוגנת, בעד העבודה הקשה ומסירות הנפש של כל ציבור עובדי ההוראה במדינת ישראל. מזכ"לית הסתדרות המורים כבר הודיעה: שנת הלימודים לא תפתח ב-1 בספטמבר, אם משרד החינוך והאוצר לא יירתמו מיד לפתרון סוגיית ימי המחלה והפנסיה".

עוד אמרה כי "עובדי ועובדות ההוראה הם מפתח ההצלחה של התלמידים בעתיד. כשתנאי העסקתם של עובדי החינוך וההוראה נמצאים במקום כה נמוך, כשם חשים ללא תמיכה וללא מעטפת ראויה ומכבדת – על כולם להלחם למענם. מדובר במאבק לאומי, לא מאבק של אנשי חינוך בלבד. יש לחזק את מעמדם של עובדי החינוך וההוראה בחברה הישראלית ולהשיב את כבודם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר