תיכון הרצוג. צילום:עזרא לוי
תיכון הרצוג. צילום:עזרא לוי

כבוד: שלושה בתי ספר מכפר סבא ברשימת התיכונים הערכיים המצטיינים

תיכון הרצוג, תיכון רבין וחטיבת הביניים ממ"ד המר נמצאים בין 721 בתי הספר מכל רחבי הארץ הנחשבים למצטיינים במישור הערכי והחברתי. המורים יקבלו מענק כספי בהתאם לדירוג המוסד בו הם מלמדים

פורסם בתאריך: 25.8.19 13:03

שלושה בתי ספר מכפר סבא נמצאים ברשימת התיכונים הערכיים המצטיינים שפרסם משרד החינוך. בין הנתונים שנמדדו: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, שיעור הזכאות לבגרות ואחוז ההצטיינות במבני הבגרות ומידת הסיפור. המורים בבתי הספר יקבלו מענק כספי שינוע בין 3,169 שקלים לכ-8,451 שקלים בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

משרד החינוך מפרסם זו השנה השביעית את רשימת התיכונים המצטיינים במישור הערכי והחברתי.  בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 721 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 288 חטיבות זכו בתגמול. מהעיר נכללים ברשימה: תיכון הרצוג, תיכון רבין וחטיבת הביניים ממ"ד המר.

החטיבה על שם זבולון המר. צילום עזרא לוי

החטיבה על שם זבולון המר. צילום עזרא לוי

חישוב המדדים הערכיים-חברתיים נערך בהשוואה לקבוצת השווים, ובתוך כל מגזר בנפרד. בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים: ההישגים לאור הישגי המיצ"ב בכיתות  החט"ב, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות  איכותית, מידת השיפור או היציבות בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

בית הספר המר, דורג בקבוצה 2 והמורים יקבלו מענק כולל של 8,451.18 שקלים. תיכון הרצוג דורג בקבוצה שלוש ומוריו יקבלו סכום של – 4,225.59 שקלים. תיכון רבין דורג בקבוצה 4 ומוריו יקבלו 3,169.19 שקלים.

תיכון רבין. צילום עזרא לוי

שר החינוך, הרב רפי פרץ:" עם כניסתי לתפקיד הצהרתי, כי אחד מהיעדים המרכזיים שאוביל במערכת החינוך הוא נושא הערכים. אני רואה בהם את היסוד שבונה חוסן של חברה. אני רואה בערכי השליחות והמנהיגות, אהבת האדם, התרומה לחברה ולמדינה ערכים מובילים. לאור זאת, הנחתי כי הנושא השנתי שילווה במערכת השנה יהיה בסימן הערבות ההדדית".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר נערות ונערים שלוקחים חלק פעיל בתוך החברה, מסייעים לילדים עם צרכים מיוחדים או לקשישים ולמשפחות נזקקות. כל זה לא יכול להתרחש ללא הרוח והעבודה החינוכית שמובילים יחד המנהלים והמורים. פרס החינוך מהווה הזדמנות לעצור ולומר להם תודה. אני מברך את הזוכים בפרס ומאחל שיעמידו עוד שורה של אנשי חיל כמוהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דבורה

    לא הזכרתם את ביה"ס קרית יעקב הרצוג ביהס הדתי 100% בגרות , במקום הראשון בטבלת משרד החינוך … כבוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר