יהורם לוי, צילום אלי בוחבוט

פרסום ראשון: סגן מנהל אגף החינוך, יהורם לוי, התפטר מתפקידו

לוי הודיע למנכ"ל העירייה על התפטרותו ומעברו לנהל את אגף החינוך, התרבות והספורט של המועצה המקומית מבשרת ציון

פורסם בתאריך: 4.9.19 18:36

סגן מנהל אגף החינוך ומנהל החינוך העל יסודי בעיריית כפר סבא, יהורם לוי, הודיע למנכ"ל העירייה, איתי צחר, על התפטרותו ומעברו לנהל את אגף החינוך, התרבות והספורט של המועצה המקומית מבשרת ציון.

לוי אף בישר למנהלי בתי הספר על מעברו לתפקיד החדש, שעשוי להתקיים בפועל אחרי החגים. על פי אחד המנהלים, הללו היו מופתעים מהמעבר והצטערו על הפרידה. אחת המנהלות אף הזילה דמעה. על פי המנהל מדובר באיש חינוך שהוביל את האגף להישגים שהתבטאו בין השאר בשיעור הזכאות לבגרות בעיר וניהל מערכת יחסים מקצועית מצוינת עם המנהלים תחתיו. "הוא תמיד היה זמין עבורנו וביקר הרבה בשטח", אמר. "הוא שבר את תקרת הזכוכית, הוא פתח בפנינו עולמות חדשים של חדשנות פדגוגית ויוזמות חינוכיות והורה לנו לא לוותר על אף תפקיד".

בנוסף לעלייה בשיעור הזכאים לבגרות עלה גם בתקופתו של לוי ממוצע ציוני המיצב של בתי הספר העל יסודיים. לאגף החינוך העירוני הגיע לוי בשנת 2016 עם כניסתה של מנהלת מחלקת החינוך הקודמת, ח"כ אורלי פרומן, ומונה כסגן מנהל האגף. כשפרשה מתפקידה ציפה להתמנות כממלא מקום מנהל האגף אולם המינוי ניתן בסופו של דבר למנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים, אורית לייבוביץ', ששימשה בתפקיד על למינויו של מנהל האגף הנוכחי, אורי ארבל-גנץ, לפני כארבעה וחצי חודשים.

לוי סירב להגיב לדברים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר