מירב הלפמן (במרכז) עם אמיר קולמן וחבריה לעבודה לאחר קבלת התעודה. צילום עיריית כפר סבא

מצטיינת ארצית: הישג למנהלת אגף הנוער בעיריית כפר סבא

מירב הלפמן, שעומדת בראשות האגף בארבע השנים האחרונות, זכתה בתעודה הצטיינות מטעם משרד החינוך. "בכל יום אני קמה עם חיוך ענק ואהבה גדולה למקצוע", היא אומרת

פורסם בתאריך: 26.9.19 08:58

מנהלת אגף נוער, צעירים וקהילה בעיריית כפר סבא, מירב הלפמן, זכתה בתואר מצטיינת ארצית מטעם משרד החינוך. כך מסרה העירייה. תעודת ההצטיינות הוענקה להלפמן ביום שלישי במסגרת כנס פתיחת שנה למנהלי מחלקות נוער לשנת תש"פ, בגין "הובלה, יוזמה והטמעה של תהליכים חינוכיים ערכיים, על רוח חדשנות ועל תרומתה בהובלת תחום הנוער".

הלפמן, בת 40, אמה לשלוש בנות ותושבת העיר, בעלת תואר שני בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, מכהנת בתפקידה מזה ארבע שנים. היא החלה את דרכה בעיריית כפר סבא לפני 12 שנים, בתפקידים שונים בתחום הנוער והקהילה. "בכל יום אני קמה עם חיוך ענק ואהבה גדולה למקצוע", אמרה הלפמן, "מדובר בעשייה משמעותית למען בני הנוער והתושבים בעיר ובתחושת שליחות וסיפוק שאין שני לה. כיף לקבל הכרה והוקרה כזאת".

האגף בראשותה של הלפמן מעניק שירותי חינוך, העשרה, תרבות ופנאי מגוונים מהגיל הרך ועד לבוגרים. היא אחראית על שמונת המרכזים הקהילתיים בעיר, שבהם מתקיימים אירועי תרבות פנאי וקהילה לצד חוגים, מרכזי למידה ותוכניות לפיתוח מנהיגות. באחריות האגף גם 12 מרכזי נוער שפזורים ברחבי העיר שש תנועות נוער, מועצת הנוער העירונית הגדולה ביותר בארץ ופרלמנט הילדים לכיתות ה'-ו' בשיתוף אגף החינוך והאב טכנולוגי-חברתי. כמו כן, אחראי האגף על היחידה לקידום נוער המטפלת בנוער במצבי סיכון ונוער שנשר מהמסגרות הפורמליות, מרכז הצעירים שנמצא בחצר השוק, מרכז מוזיקה לנוער הגלריה 29 ולהקת הנוער הייצוגית של העיר.

ראש העירייה, רפי סער אמר כי "מירב היא אחת משורה של מנהלות מוכשרות ומצוינות שיש לנו בעיריית כפר סבא ולא הופתעתי שהיא נבחרה כמנהלת מצטיינת".

חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: "ההשקעה, האכפתיות והחתירה למצוינות מאפיינים את מירב ואת כל הצוות באגף, בכל עשייתם הענפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר