צילום אילוסטרציה עזרא לוי
צילום אילוסטרציה עזרא לוי

בן חמש נוהג באלימות כלפי הילדים והצוות, הגן יושבת לשעתיים

הסתדרות המורים הודיעה על ההשבתה: "לא נקבל ונכיל שום סוג של אלימות כלפי צוות ההוראה וכלפי ילדי הגן. צוות הגן אינו מוכן יותר לשאת את ההשפלה הפיזית והנפשית"

פורסם בתאריך: 5.10.19 19:28

הסתדרות המורים הודיעה כי היא משביתה מחר (ראשון) לשעתיים את הלימודים בגן הילדים מנגינה, שבשכונה הירוקה הדרומית, "בעקבות מקרה אלימות מתמשך של ילד כלפי גננת, סייעת וכלפי ילדי הגן", לשון הודעת ההסתדרות. הלימודים בגן יחלו ביום ראשון בשעה 10:00.

"מתחילת השנה ילד כבן חמש נוהג באלימות פיזית ומילולית קשה כלפי הילדים וכלפי צוות הגן. כמו כן, הילד פוגע ברכוש הגן", נמסר בהודעת ההסתדרות, "הצוות פגוע ברמה הנפשית והפיזית. מספר ילדים בגן נמצאים בחרדה סביב אירועי האלימות הקשים. ביום שישי חל אירוע נוסף בו הילד שבר והעיף את רכוש הגן ונקט באלימות כלפי הצוות. לפני שבוע התקיימה ועדה בין מקצועית דחופה עם ההורים ועם כל הגורמים המטפלים. לא נקבל ונכיל שום סוג של אלימות כלפי צוות ההוראה וכלפי ילדי הגן. צוות הגן אינו מוכן יותר לשאת את ההשפלה הפיזית והנפשית".

תגובת ועד הגנים: "ועד הגנים העירוני אינו בקיא בכל פרטי המקרה המדובר, אנו סמוכים ובטוחים שאגף החינוך ידע לטפל במקרה בכל הכלים העומדים לרשותו על הצד הטוב ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר