פז בורד. צילום פרטי

התלמידה המצטיינת: פז בורד תקבל מחר את אות משרד החינוך לבני נוער מתנדבים

בורד, תלמידת כיתה י"ב באורט שפירא, מתנדבת בתוכניות מד"צים, שגרירים צעירים, תוכנית "נרטיב4", ו"מרחב לנערה". "אני רוצה לנסות ולהשפיע עד כמה שאני יכולה על החברה שאני חיה בה", היא אומרת

פורסם בתאריך: 3.2.20 12:32

תלמידת כיתה י"ב בתיכון אורט שפירא בכפר סבא, פז בורד, תקבל מחר (שלישי, 4.2) את אות הפעילה המצטיינת המחוזית של המשרד לבני נוער לבני נוער מצטיינים בתחומי הפעילות החברתית וההתנדבות.

בורד פעילה במספר מסגרות התנדבות בעיר, בהן תוכניות מד"צים, שגרירים צעירים, תוכנית "נרטיב4", ו"מרחב לנערה". היא החלה את פעילותה ההתנדבותית מאז הייתה תלמידת כיתה ז' במסגרת של גן חינוך מיוחד. בכיתה ט' החלה התנדבות במרכז יום לגיל השלישי, ובמקביל החלה את הכשרתה כמד"צית. עם תחילת לימודיה בתיכון החלה לפעול גם במסגרת תוכניות "שגרירים צעירים" – פרויקט להכשרת בני נוער ופיתוח כישורי מנהיגות, מעורבות חברתית ויזמות, "מרחב לנערה", ותוכנית "נרטיב4". כל זאת, במקביל להדרכה של ילדים במרכזי נוער וקהילה כמד"צית. במסגרת תוכנית "נרטיב 4" – פרויקט בינלאומי ליצירת אמפתיה דרך החלפת סיפורים אישיים בין תלמידים בעולם, ייצגה פז את ישראל בקיץ האחרון בניו אורלינס, ארה"ב.

"אני אוהבת להתנדב ולתת מעצמי למען אחרים. אני רוצה לנסות ולהשפיע עד כמה שאני יכולה על החברה שאני חיה בה", אומרת בורד.

ראש העירייה רפי סער בירך את בורד על הזכייה ואמר כי "קהילת העיר כפר סבא מתאפיינת ברוח ההתנדבות של תושביה. לפז רוח התנדבות ומעורבות קהילתית גבוהה והיא משקיעה מעל ומעבר במסגרת ההתנדבויות ומפגינה יוזמה ויצירתיות".

חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: "נוער כפר סבא ידוע במידת המעורבות הקהילתית והערבות ההדדית הגבוהה שלו. יעידו על כך קבוצות המנהיגות הרבות הפעילות במרחב העירוני, אשר מיישמות זאת הלכה למעשה, במנעד מאד רחב של תחומים. אין ספק כי בני הנוער אשר תורמים מעצמם לקהילה, גם נתרמים ממנה. אני מברך את פז על בחירתה כמצטיינת מחוזית ומאחל לה שתמשיך להיות פעילה ומעורבת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר