מצעד החיים. צילום AP
מצעד החיים. צילום AP

בגלל הקורונה: בוטלו המסעות לפולין של התיכונים תורה ומדע ואורט שמיר. חשש מביטול גם בדמוקרטי

משלחת של תלמידי התיכון הדתי היתה אמורה לצאת הערב למסע. "הם התכוננו למשלחת הזאת בערך שנה", אומר המנהל שי חדד. המסע של תלמידי הדמוקרטי נקבע לאמצע מרץ ובהנהגת ההורים מעריכים שיבוטל גם הוא

פורסם בתאריך: 25.2.20 08:06

לאור החלטת משרד החינוך לעצור את נסיעות משלחות בתי הספר לפולין שיוצאות עד 4 במרץ בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, בוטל המסע לפולין של תלמידי בית הספר התיכון תורה ומדע בכפר סבא שאמור היה לצאת היום (שלישי) בערב. גם בתיכון אורט שמיר בוטל המסע שהיה אמור לצאת אתמול. בנוסף חוששים בבית הספר הדמוקרטי בעיר כי המסע שלהם לפולין, שאמור לצאת באמצע חודש מרץ, יבוטל אף הוא.

בהודעת משרד החינוך נכתב מפי שר החינוך רפי פרץ: "בהתאם להנחיות משרד הבריאות כרגע אנו נאלצים להפסיק את המסעות לפולין. מבקש להדגיש, כי משרד החינוך פועל אך ורק לפי הנחיות משרד הבריאות. עדיפה היערכות יתר על היערכות חסר. נמשיך לעדכן בהתאם".

מבית הספר "תורה ומדע על שם זבולון המר ז"ל", אמורים היו לצאת 35 תלמידים בנים משכבות יא' ו-יב', יחד עם מספר דומה של תלמידים מבית ספר מתל אביב. "התלמידים שלנו מאוד התאכזבו מההחלטה", אומר מנהל בית הספר חי חדד, "הם התכוננו למשלחת הזאת במשך שנה וביום ראשון נודע לנו שהמסע בוטל. האמת, בהתחלה זה עבר דרך כלי התקשורת ורק אחר כך זה הגיע אלינו. בהתחלה במשרד ביטלו את המשלחות שאמורים לצאת עד אתמול (שני) בערב, אבל כבר אתמול אחר הצהריים הם כבר ביטלו גם את שלישי בערב. יש לנו עוד איזושהי תקווה שעוד ישנו את ההחלטה אבל זו תקווה קלושה. אפשר לומר שזה מסוג ההחלטות שמשרדי החינוך והבריאות לוקחים שכך או כך אתה לא יוצא טוב – אם תצא ותהיה תקלה ישר יבקרו אותך. אם אתה מבטל וההסתברות שלא תהיה תקלה היא קלה, אז למה לבטל. בסוף בבריאות ובחיי אדם לא משחקים".

כאמור, גם בבית הספר הדמוקרטי בכפר סבא חוששים שלא יוכלו לצאת לטיול המתוכנן שלהם באמצע חודש מרץ. גם בהנהגת ההורים העירונית מעריכים כי המסע לפולין של הדמוקרטי לא יתקיים במועדו.

במקביל, חוששים בהנהגה מתרגיל הג"א שאמור להתקיים בשבוע הבא בכל רחבי הארץ שאמור לדמות ירידת תלמידים למקלטים בשעת חירום. יו"ר הנהגת ההורים, יובל קדוש, אף פנה בשאלה להנהגת הורים הארצית ולקב"ט העירייה, האם יש היגיון להכניס כל כך הרבה ילדים למקום אחד סגור על רקע התפשטות המחלה והחשש מהידבקויות.

במקביל לצומת השרון נודע כי כמעט מדי יום מתמודדים בבית החולים מאיר עם תושבים באזור שמגיעים להיבדק מחשש להידבקות בקורונה. מדובר בעיקר במי שמגיעים מחו"ל, רובם משתחררים אחרי הבדיקה לביתם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר