צילום אילוסטרציה עזרא לוי
צילום אילוסטרציה עזרא לוי

כמה גני ילדים לא נפתחו הבוקר בכפר סבא? תלוי את מי שואלים

במשרד החינוך אומרים שארבעה גני ילדים בעיר לא נפתחו הבוקר בגלל מחסור בנשות צוות. בוועד הורי הגנים טוענים שרק גן אחד נותר סגור ובעירייה טוענים שכל הגנים נפתחו

פורסם בתאריך: 13.3.20 11:42

ארבעה גני ילדים בכפר סבא לא נפתחו הבוקר בגלל מחסור בנשות צוות שלא הגיעו הבוקר לעבודה, על אף הוראת משרד החינוך אתמול בערב לפתוח את הגנים העירוניים למרות השבתת בתי הספר. כך לפי משרד החינוך. מנגד, בוועד הורי גני הילדים בעיר טוענים שרק גן ילדים אחד בעיר לא נפתח אך סירבו לציין איזה. כך או כך, רובם המוחלט של גני הילדים בעיר נפתח הבוקר.

דוברות עיריית כפר סבא מסרבת לומר לצומת השרון כמה גננות לא הגיעו הבוקר לעבודה, באילו גנים מדובר וכיצד התגברו על המחסור. בשולי פוסט שפרסמה העירייה בעמוד הפייסבוק העירוני נכתב כי "במספר גני ילדים לא הגיעו היום גננות וסייעות, אך העירייה נערכה בצוותים מתוגברים וכל גני הילדים נפתחו. נמשיך לעדכן בהתאם לצורך".

בהודעה שפרסם יו"ר ועד הגנים העירוני, צביקה דווידוביץ', נכתב: "ועד הורי הגנים משבח את הגננות ואת צוותי החינוך בכפר סבא על הירתמותם בעת משבר לפתוח את גני הילדים ולאפשר את המשך השגרה עד כמה שניתן. אנו מודים לצוותים החינוכיים, לעיריית כפר סבא ובפרט לאגף החינוך ולמחלקת הגנים על מוכנותם, כך שהתאפשר לילדי וילדות גני הילדים בכפר סבא גם היום ללכת לגן כבכל יום שישי. ישר כוח ורק בריאות".

אתמול, לאחר הודעת משרד החינוך על השביתה בבתי הספר והחרגת גני ילדים ופעוטונים, תלמידי החינוך המיוחד במוסדות חינוך מיוחד, פנימיות ומוסדות של נוער בסיכון, הביעו בהסתדרות המורים כעס רב על המהלך וההסתדרות הודיעה שתכריז על סכסוך עבודה מול משרד החינוך. מהסתדרות המורים נמסר אתמול: "לא נסכים לאפשר לעובדי הוראה, להשאר חשופים לסכנת ההידבקות. לא ניתן להפלות בין עובדי ההוראה שמלמדים בגנים לעובדי הוראה אחרים. אנו קוראים למדינה ללמוד ממדינות אחרות, אשר סגרו באופן מלא את מוסדות החינוך ובכך שמרו על בריאות עובדי ההוראה והילדים".

גננות מכפר סבא מחו על העובדה שהן צריכות ללכת לעבודה בשעה שהלימודים ביתר מוסדות החינוך הופסקו. בשיחה של צומת השרון עם גננות עולה כי חלקן הלכו הבוקר לעבודה למרות שהן חוששות וכועסות, אולם מסרבות להיחשף מחשש שיבולע להן. בעמוד הפייסבוק העירוני כתבה גננת: "ומה עם לספק ציוד לגננות ולסיעות שיגן עלינו כמו מסכה לפנים חיטוי לידיים". אחרת כתבה: "איפה העיריה לגבות את הגננות בושה וחרפה!!! חבל שלא נהגתם כמו ברוב העיריות בארץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר