ילדה במחשב
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מי יכול לעזור? ילדים מכפר סבא לא יכולים ללמוד מרחוק כי אין להם מחשבים או אינטרנט בבית

"אני מבקשת שכל אחד יבדוק אם יש איזה מחשב זרוק איפשהו בבית או במחסן, זה לגמרי יכול לעזור", אומרת הפעילה החברתית בקי יחזקאל שמנסה לסייע לאותם ילדים ומשפחות

פורסם בתאריך: 17.3.20 14:04

הפעילה החברתית מכפר סבא, בקי יחזקאל, מבקשת את עזרת הציבור בתרומת מחשבים לעשרה תלמידים בכפר סבא שאין להם מחשבים ולא יכולים לקחת חלק בשיעורים המקוונים של כיתותיהם. בפוסט שכתבה בקבוצת "מאמות בכפר סבא" כתבה: "הם לא יכולים להיכנס לאינטרנט ולא כלום, מדובר במשפחות במצוקה מאוד חזקה, כרגע הם זקוקים למחשבים, לא חייב חדשים, אפילו ישנים, מחשב, מסך ואם יש אפשרות למקלדת ועכבר לטובת חיבור לאתר בית הספר ולאתר אופק".

לצומת השרון היא אומרת: "פניתי לבית הספר בו לומדת בתי כדי לשאול אם הם צריכים סיוע. אמרו לי שיש משפחות שאין להן מחשבים בבית. בכל יום בשעה מוגדרת התלמידים בכיתה נכנסים לצ'ט עם המורה ובמהלך היום הם פותרים שיעורים שנותנים להם, אבל לצערי אותם תלמידים לא יכולים לקחת חלק בלמידה המקוונת מרחוק. לאחר שהמחשבים ייתרמו ייתכן שנצטרך עזרה בלהתקין להם קו אינטרנט, אם אין להם בבית, אבל אני בטוחה שנסתדר – יש לא מעט מתנדבים בעיר שיכולים לעזור בכך. אני מבקשת שכל אחד יבדוק אם יש לו מחשב זרוק איפשהו בבית או במחסן, זה לגמרי יכול לעזור".

כל מי שיכול לעזור מוזמן לפנות לבקי יחזקאל במספר טלפון: 052-3401099


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפש'ק

    חולה קורונה מאובחן הסתובב ליד הבית בבלפור ואפילו נעג ארוכות בחומה ובשער!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר