מתוך הקליפ של תלמידי מגמת הניו מדיה באורט שפירא
מתוך הקליפ של תלמידי מגמת הניו מדיה באורט שפירא

צפו: תלמידי אורט שפירא צילמו קליפ לשיר "לפני שייגמר" וקיבלו שיתוף מעידן רייכל בעצמו

בקליפ נראים התלמידים בבית בבידוד, שרים את מילות השיר, עם מסיכות ובלי, ומשולבים בו גם צילומים של רחובותיה הריקים של כפר סבא. "וידאו מקסים", כתב רייכל

פורסם בתאריך: 1.4.20 08:00

תלמידי מגמת הניו-מדיה בתיכון אורט שפירא, הפיקו קליפ ברוח ימים אלה לשיר "לפני שייגמר" של הזמר עידן רייכל. רייכל אף שיתף אותו בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "'לפני שיגמר' גרסת הקורונה – וידאו מקסים של מגמת הניו-מדיה בתיכון אורט כפר סבא".

בקליפ נראים התלמידים בבית בבידוד, שרים את מילות השיר, עם מסיכות ובלי, ומשולבים גם צילומים של רחובותיה הריקים של כפר סבא. "חשבתי איך אפשר לנסות ולשמור על המורל של התלמידים שנראה שהוא לא בשמיים", אומר מנהל המגמה איתי אברמוביץ', "התלמידים מדוכדכים קצת הם לא יודעים מה יהיה מחר כמו כולנו. הם לא מבינים את התקופה הזו ורצינו לעודד אותם. אז חשבנו לתת להם לבחור שיר, הצענו להם כמה שירים והם כולם פה אחד בחרו את השיר הזה ומכאן יצאנו לדרך. חילקנו שורות בין התלמידים ואפילו המורים, ביקשתי מכל תלמיד שיצלם את עצמו באווירת הקורונה, כל אחד מהמקום שלו, מהרגע שלו בתקופה הזו. כל תלמיד צילם אחד התלמידים התחיל לערוך ועבדנו על גרסאות, אפילו צילמנו שוב ושוב כדי שיעבוד. היה תהליך מהנה, שונה ואפילו הכנסנו בסוף את חווית הזום שמלווה אותנו בתקופה הזו. אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה ושמחים שגם עידן רייכל אהב ושיתף בסטורי שלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר