בית הספר יצחק שדה. צילום עיריית כפר סבא

15 תלמידים בכיתה והפסקות בשעות שונות: תלמידי הגן והשכבות הנמוכות חוזרים ללימודים בשבוע הבא

משרד החינוך הודיע על חזרתם ביום ראשון הקרוב של גני הילדים וכיתות א'-ג' ללימודים. יתר שכבות הגיל ימשיכו במתכונת של למידה מרחוק

פורסם בתאריך: 27.4.20 20:08

משרד החינוך הודיע על חזרתם ביום ראשון הקרוב של גני הילדים וכיתות א'-ג' ללימודים, בכפוף להערכת מצב שתתקיים ביום שישי. יתר שכבות הגיל ימשיכו במתכונת של למידה מרחוק.

על פי המתווה, בגני הילדים תתבצע הלמידה בשתי קבוצות, כשכל קבוצה תכלול 15 ילדים. קבוצה שתגיע אל יום הלימודים תתפצל לשתי קבוצות בתוך הגן, כך שכל קבוצה תכלול בממוצע עד שמונה ילדים. כל קבוצה תלמד פיזית בגן חצי שבוע, כאשר החצי השני ילמד במתכונת של למידה מרחוק.

על פי המתווה בכיתות א'-ג' בכל כיתה ילמדו בממוצע כ-15 תלמידים. כל קבוצה תלמד בכיתה נפרדת בכיתות בית הספר, ויעשה שימוש בכיתות הפנויות של שכבות ד'–ו'. הלמידה תתקיים בימים א'–ה' וההפסקות תהיינה בשעות שונות כדי למנוע מפגשים בחצרות וחשיפה להידבקות.

השר רפי פרץ: "מערכת החינוך ערוכה לחזרה מדורגת וזהירה. עשינו עבודת מטה רצינית ומשמעותית כדי להתאים את המערכת להנחיות משרד הבריאות. העובדה שהשרים וכל גורמי המקצוע מאשרים אותה מדברת בפני עצמה. נהיה עם יד על הדופק שמוסדות החינוך יפתחו בצורה זהירה על מנת למנוע התפשטות חוזרת".

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב: "אנו ערוכים לפתיחת מוסדות החינוך, ושמחים שהמתווה המפורט שהגשנו לממשלה אושר. צוותי החינוך, שעשו עבודה מצוינת מאז פרוץ משבר הקורונה, נרגשים לפגוש פנים מול פנים את תלמידיהם. אנו ערוכים למציאות החינוכית-בריאותית החדשה, תוך ליווי של צוותי החינוך והשדרה ניהולית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר