חוזרים ללימודים לאה גולדברג. צילום עיריית כפר סבא
חוזרים ללימודים לאה גולדברג. צילום עיריית כפר סבא

60 אחוז מתלמידי א'-ג' הגיעו ליום הראשון ללימודים. טרם נמסר מתי יחזרו תלמידי י"א-י"ב

מהעירייה נמסר שבחלק מבתי הספר הגיעו בין 80-70 אחוז מהתלמידים. חבר הנהגת ההורים סער ורדי: "הייתה הפרדה, כל מורה שמה מסיכה כשדיברה עם תלמידים. הבת שלי חזרה בהתרגשות הביתה"

פורסם בתאריך: 3.5.20 18:56

כ-60 אחוז מתלמידי כיתות א-'ג' בכפר סבא חזרו היום ללימודים, כך מסרה העירייה. בחלק מבתי הספר, כך לדברי העירייה, הגיעו בין 80-70 אחוז מהתלמידים. בעירייה טרם הודיעו על המועד שבו ישובו ללימודים תלמידי כיתות י"א ו-י"ב, לאחר שראש העירייה רפי סער הודיע ביום שישי שאלה לא יגיעו היום ללימודים למרות הנחיות הממשלה ושהודעה על מועד חזרתם תימסר בהמשך. בהודעת העירייה לעיתונות צוטטו, ללא שם, הורים לתלמידים בבתי הספר גולדה, דבורה עומר, בר אילן ואופירה נבון ששיבחו את החזרה המוצלחת ללימודים. עם זאת, בהנהגת ההורים הדעות חלוקות אם היה צריך לחזור כבר היום ללימודים או לתת הארכה של כמה ימים להיערכות כדי לפתור בעיות כמו ניקיון, ילדים להורים בקבוצות סיכון ועוד.

חוזרים ללימודים בבית הספר רמז. צילום עיריית כפר סבא

"אצל הבת שלי בבית הספר אופירה נבון העניינים התנהלו בצורה מאוד יפה", אומר חבר בצוות הדוברות של הנהגת ההורים העירונית, סער ורדי, לצומת השרון, "כל ילד הביא איתו טופס הצהרת בריאות בכניסה לבית הספר, חילקו את הילדים לקבוצות על פי ההנחיות, כל כיתה הייתה נקייה. חיטאו אותה לפני ואחרי. המורים עברו בין הקבוצות עד שכל המורים לימדו את כל המקצועות. כל ילד ישב בשולחן משל עצמו. הייתה הפרדה, כל מורה שמה מסיכה כשדיברה עם תלמידים. הבת שלי חזרה בהתרגשות הביתה, ואני חושב שלמרות החששות המון הורים התייצבו עם הילדים שלהם הבוקר, זה עדיף לדעתי כי כן רואים את החברים, רואים את המורה לא דרך זום, האינטרקציה טובה יותר ואני חושב שהילדים יהיו מאושרים. אני שומע מהעיר שיש חששות, אנשים דואגים לחיטוי וניקיון הכיתות ושהמתווה יעבור כמו שצריך. הם רוצים להמתין ולראות מה יהיה. זה לגיטימי. אני לא חושב שצריך לשפוט אף אחד. טבעי שאחרי חודשיים בבית שינקטו גישה סקפטית. אני אישית החלטתי לשלוח כי אני מאמין שצריך לקיים את השגרה כמה שיותר מהר כי הקורונה לא תעלם כנראה מחיינו אבל החיים צריכים להמשיך איכשהו".

ראש העירייה רפי סער: "נערכנו לפתיחת בתי הספר, תוך דאגה לבריאות התלמידים וצוותי ההוראה והחינוך. ביצענו במוצאי שבת השלמת היערכות עם כלל מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים בעיר, מפקחות משרד החינוך והנהלת אגף החינוך העירוני, לקראת פתיחת הלימודים מחר בכיתות א'-ג', וחזרה בטוחה של ילדינו ללימודים. אני מאחל לכולנו חזרה מהירה ובטוחה לשגרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר