מחטאים את גן תות בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא
מחטאים את גן תות בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא

התוצאות הגיעו: הסייעת מגן תות לא חולה בקורונה, ההורים עדיין חוששים. בנה מאושפז במצב קשה

למרות התוצאות השליליות לא כל ההורים שלחו הבוקר את הילדים לגן. בנה של הסייעת, תושב אשדוד בן 26, מורדם ומונשם עם פגיעה קשה בשריר הלב

פורסם בתאריך: 14.5.20 08:54

תוצאות בדיקת הקורנה של הסייעת מגן תות שבשכונת הדרים בכפר סבא, שבנה נדבק בקורונה, חזרו שליליות והיא אינה חולה. ראש עיריית כפר סבא רפי סער הודיע על התוצאות השליליות אתמול בפייסבוק, ובקופת חולים כללית אישרו הבוקר כי הבדיקה חזרה שלילית. הם הוסיפו כי הסייעת צריכה להשלים את הזמן בבידוד, בעיקר כל עוד היא נמצאת במגע עם חולה מאומת. "במידה והיא תפתח תסמינים נבצע לה בדיקה בהתאם", נמסר מהקופה.

הסייעת הודיעה ביום ראשון למעסיקיה כי בנה חלה בקורונה. הבן, בן 26, תושב אשדוד, מאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעה קשה בשריר הלב. ב"ישראל היום" נכתב אתמול כי הוא הגיע לבית החולים עם כאבי בטן. בתחילה חשבו שהוא סובל מאפנדיציט אך לאחר שתי בדיקות קורונה שהראו תוצאה חיובית חלשה הוא פיתח תסמינים בריאות, בכליות ושריר הלב נפגע והוא עבר מספר החיאות.

בעקבות החשש שהסייעת נדבקה בנגיף נסגר גן גן תות ליומיים, בימים שני ושלישי השבוע. אתמול (רביעי) חששו ההורים לשלוח את הילדים לגן מבלי שהתקבלו תוצאות בדיקת הקורונה לסייעת ולגן הגיעו ילדים בודדים. הבוקר אומרים הורים לילדים בגן כי חלקם עדיין חוששים לעשות כן. "אנחנו אישית עדיין לא חזרנו לגן ועוד כמה הורים לא מתכוונים לעשות זאת לפי מה שידוע לי", אומרת אחת האימהות, "הבנתי שבדיקה אחת לא תמיד מספיקה ואנחנו מעט חוששים. מאמינה שנחזור בשבוע הבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטקה

    מאחל החלמה מלאה לבן ותיקווה לאמא שתהיה חזקה וב"ה הוא יצא מזה בריא ושלך. האם יודעים מה המקור להדבקתו?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר