תיכון גלילי. צילום רמי לוי
תיכון גלילי. צילום רמי לוי

תלמידי ז'-י"ב בכפר סבא יעברו ללמוד מהבית באופן חלקי, בכפוף להחלטת מנהלי בתי הספר

מנהלי ומנהלות החטיבות והתיכונים בכפר סבא יוכלו להחליט על שילוב של למידה מקוונת מהבית עד יומיים בשבוע, כדי להפחית את מספר התלמידים בכיתות במטרה למנוע הדבקה בקורונה

פורסם בתאריך: 8.6.20 12:33

מנהלי ומנהלות החטיבות והתיכונים בכפר סבא יוכלו להחליט על שילוב של למידה מקוונת מהבית, באופן חלקי, במערכת השעות, זאת כדי להפחית את מספר התלמידים בכיתות במטרה למנוע ככל האפשר הדבקה בנגיף הקורונה. לפי הודעה שפרסם אגף החינוך העירוני בדף הפייסבוק של העירייה, לתלמידי כיתות ז'-י"ב יתאפשר ללמוד באופן מקוון מהבית עד יומיים בשבוע, בהתאם להחלטת כל מנהל ומנהלת. כך או כך, שנת הלימודים בחטיבות העליונות מסתיימת בעוד פחות משבועיים, ב-19 ביוני.

בהודעת האגף נכתב כי "לאור ההתפתחויות האחרונות במערכת החינוך במדינת ישראל ובתיאום עם משרד החינוך, הוחלט בעיריית כפר סבא לאפשר למנהלות ולמנהלי בתי הספר העל יסודיים לעבור ללמידה בשיטה היברידית". עוד נכתב כי "ההחלטה באם לעבור ללמידה היברידית, המשלבת לימודים בבתי הספר עם לימודים מקוונים, נתונה לשיקול דעתו של כל בית ספר ובית ספר, ובהתאם ליכולת להיערך ללמידה מסוג זה. באם יחליט בית ספר זה או אחר לעבור ללימודים בשיטה ההיברידית, יקבע כל בית ספר תוכנית סדורה המתאימה לו, והודעה על אופן הלמידה תישלח אליכן/ם מצוות בית הספר".

באגף הדגישו כי "אין בכפר סבא כל שינוי/התפרצות/מידע על מוקדי חולי במערכת החינוך העירונית ולא נרשמו חולים חדשים בעיר, המוגדרת כעיר ירוקה מבחינת משרד הבריאות, זה תקופה ארוכה וממושכת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר