הודעה בקאנטרי כפר סבא לפיה על תלמידי בר לב אסור להיכנס. צילום מהרשתות החברתיות
הודעה בקאנטרי כפר סבא לפיה על תלמידי בר לב אסור להיכנס. צילום מהרשתות החברתיות

"שיימינג מכוער": תלמיד נדבק בקורונה, ההורים טוענים שנאסרה כניסתם של כל תלמידי החטיבה לחוגים ופעילויות

"העירייה פנתה למסגרות שונות כמו תנועות נוער, חוגי כדורגל וכדורעף, קונסרבטוריון ועוד בבקשה למנוע כניסה של תלמידי בר-לב", טוענים בהנהגת ההורים העירונית. בעירייה מכחישים: "פנינו להורי שכבת ט' בלבד בבקשה שילדיהם ימנעו מלהגיע לחוגים ותנועות נוער כמשנה זהירות בלבד"

פורסם בתאריך: 17.6.20 11:17

הנהגת ההורים של חטיבת בר-לב זועמת על ההחלטה של מסגרות החינוך הבלתי פורמליות בכפר סבא למנוע ביממה האחרונה כניסה של תלמידי החטיבה אליהן. זאת לאחר שאתמול פורסם שתלמיד כיתה ט' מהחטיבה נדבק בקורונה. התלמיד לא הגיע מזה שבוע לחטיבה ורק ביום שני השבוע התקבלו תוצאות הבדיקה שערך. אתמול לא התקיימו לימודים בחטיבה ו-51 מתלמידי שכבת ט' נכנסו לבידוד.

בהודעה ששלחה אמש הנהגת ההורים של החטיבה להורי התלמידים נכתב: "התכתבנו הערב עם מנכ"ל העיריה איתי צחר עקב הפניות הרבות שקיבלנו לגבי איסור כניסת תלמידי החטיבה למסגרות החינוך הבלתי פורמליות כגון תנועות נוער, חוגי עירייה ומתנ"סים. אנו מבינים את רצון העירייה לנקוט משנה זהירות, אך יחד עם זאת לא נתן להפלות את ילדינו לשווא. כל עוד משרד הבריאות לא דורש כי הם יהיו בבידוד ו/או אוסר על כניסתם אנו דורשים מהעירייה לאפשר החל ממחר בבוקר את השתתפותם במסגרות אלו".

בהנהגת ההורים העירונית מיהרו להוציא את ההתייחסות הבאה, בה היא מאשימה את העירייה כאילו הם לכאורה ביקשו למנוע את כניסת התלמידים. לדבריהם חשוב היה לערוך בדיקות קורונה לתלמידי השכבה במקום להדירם באופן גורף זאת בניגוד להוראות משרד הבריאות, ואף כינו זאת "שיימינג מכוער". "הנהגת ההורים רואה בחומרה רבה את הקריאה למסגרות שונות בעיר כמו תנועות נוער, חוגי ספורט, קונסרבטוריון עירוני ועוד בבקשה למנוע כניסה של תלמידי חטיבת בר-לב", נכתב בהודעת ההנהגה העירונית, "הצעד המתבקש נוכח גילויו של תלמיד חיובי לקורונה היה לדאוג לערוך בדיקות לכל ילדי השכבה המדוברת ובמקום לעשות זאת בחרו לעשות שיימינג מכוער במסגרת גוף ציבורי הקורא הלכה למעשה להחרים ילדים, מבלי שאיש בעירייה יעצור את מחול השדים או יציע חלופה שתסיר את העננה והתיוג השלילי מכלל ילדי החטיבה. יתרה מכך, העירייה עצמה פנתה למסגרות שונות כמו תנועות נוער, חוגי כדורגל וכדורעף, קונסרבטוריון ועוד בבקשה למנוע כניסה של תלמידי בר-לב. אנו דורשים להפסיק את ההתנהלות השערורייתית הנ"ל, לשוב ולשלב את ילדי בר לב בפעילויות, ולקדם לאלתר בדיקות לילדי השכבה ויפה שעה אחת קודם".

גורם בהנהגת ההורים אומר לצומת השרון: "לא ניתנה כל הנחייה כזו ממשרד הבריאות למדר ולמנוע מתלמדי בר לב השתתפות במסגרות הבלתי פורמליות. מי שבבידוד פועל על פי ההנחיות. בעוד שעיריית כפר סבא פוגעת פה באופן מכוון בכלל תלמידי בית הספר".

תגובת עיריית כפר סבא: "מדינת ישראל נמצאת עדיין בתקופת חירום ואנו עדים בימים האחרונים להתפשטות מחודשת ומדאיגה של נגיף הקורונה בארץ, כאשר מספר הנדבקים הולך וגדל. עיריית כפר סבא מעמידה את בריאות וטובת כלל תושביה בראש סדר העדיפות ופועלת בהתאם לכל הנחיות משרדי הממשלה, כחלק מהמאבק הארצי הכולל למיגור נגיף הקורונה, ועל כולנו מוטלת החובה לנהוג באחריות ציבורית וחברתית, על מנת לעצור את ההתפשטות המחודשת של הנגיף בישראל. הורי החטיבה עודכנו בשקיפות מלאה על ידי אגף החינוך והנהלת בית הספר על הצעדים שננקטו בעקבות גילויו של תלמיד חיובי לקורונה, בין היתר על אופן הלימודים המקוונים, פעולות הניקיון והחיטוי בבית הספר, אלו תלמידים ואנשי צוות נדרשו לבידוד ולביצוע בדיקות קורונה וכל מידע חיוני אחר. בניגוד מוחלט לנטען, עיריית כפר סבא לא קראה למנוע את כניסתם של תלמידי החטיבה למסגרות חינוכיות בעיר, אלא פנתה להורי שכבת ט' בלבד בבקשה כי ילדיהם ימנעו מלהגיע לפעילות חוגים ותנועות נוער אתמול (יום ג'), וזאת כמשנה זהירות בלבד ומתוך דאגה לבריאותם ובריאות הסובבים אותם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורי

    כל הכבוד לעירייה. זה אמנם לא נוח/לא נעים לילדי חטיבת בר לב ולהוריהם, אבל המצב דורש משנה זהירות. כמה ימים בבית חוזרים לשגרה, וכל יתר העיר מרגישה בטוחה יותר. מחר זה יקרה בבית ספר אחר, והורי בר לב יועלו להנות מתחושת הבטחון. כמובן שאם ניתן לערוך בדיקות לכולם עדיף, אבל זה לוקח זמן לבצע וגם לקבל תוצאות, ובינתיים עדיף להחמיר מאשר להצטער על התפשטות ליתר העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר