נוגה זהבי, ליאורה פרלברג, יערה זהבי ודנה אלעד. צילום דוברות המרכז הרפואי מאיר
נוגה זהבי, ליאורה פרלברג, יערה זהבי ודנה אלעד. צילום דוברות המרכז הרפואי מאיר

גם ניתוח החירום שעברה אמש יערה זהבי לא הפריע לה לגשת הבוקר, בבית החולים, לבגרות במתמטיקה

זהבי, תלמידת תיכון גלילי, הגיעה אתמול לבית החולים מאיר עם כאבי בטן חזקים. היא עברה אמש ניתוח חירום והבוקר ניגשה לבחינה בסיוע המרכז החינוכי הפועל בבית החולים

פורסם בתאריך: 1.7.20 14:56

תלמידת כיתה י"א מתיכון גלילי בכפר סבא, יערה זהבי, בת 17.5, עברה אמש ניתוח חירום במרכז הרפואי מאיר. זה ממש לא הפריע לה להיבחן הבוקר בבחינת הבגרות בחמש יחידות במתמטיקה, בסיוע המרכז החינוכי הפועל בבית החולים.

"היום שלנו התחיל אתמול ממש לא כמתוכנן, אחרי שיערה החלה לסבול מכאבי בטן חזקים", סיפרה אמה של יערה, נוגה, "הגענו לבית החולים ומהרגע הראשון עטפו אותנו בצורה יוצאת דופן – במיון ילדים, במיון נשים, בחדר הניתוח ובמחלקת נשים. למרות שיערה עברה ניתוח חירום הדבר שהכי הטריד אותה היה בחינת הבגרות שאמורה להיערך היום. הרופאים מסביבה ניסו להרגיע אותה והסבירו לה שמותר לה קצת לנוח, אבל לאחר שהניתוח עבר בהצלחה ומשראו שמצבה הרפואי מאפשר זאת הם יצרו קשר עם ליאורה פרלברג, מנהלת המרכז החינוכי הפועל בבית החולים, ובשעה 8:15 בבוקר הודיעו לה שאם היא תרצה היא תוכל להיבחן בבית החולים".

גם אודליה, בתה של דנה אלעד, מנהלת הסיעוד של מחלקת נשים במרכז הרפואי, נבחנה היום בתיכון גלילי. "אני שמחה שיש לנו את האפשרות לעזור ולספק את כל התנאים על מנת להובילה להצלחה וללמוד שיעור חשוב – במקום שבו יש רצון יש גם דרך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר