בגרות באנגלית. צילום ניר כפרי
צילום ניר כפרי

סטודנטים? תושבי כפר סבא? יש לכם עד סוף אוגוסט להגיש בקשה למלגה של 10,000 שקלים

הקרן על שם שושנה ופנחס ספיר ועיריית כפר סבא, בשיתוף מפעל הפיס ותוכנית פרח, מחלקות מלגות לסטודנטים תושבי העיר בתמורה ל-140 שעות מעורבות בקהילה

פורסם בתאריך: 7.7.20 08:34

עיריית כפר סבא, קרן המלגות ע"ש שושנה ופנחס ספיר ובשיתוף מפעל הפיס ותוכנית פרח, מזמינים סטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר, בני 35-18, להגיש בקשה לקבלת מלגה בסך 10,000 שקלים עבור שנת הלימודים תשפ"א, בתמורה ל-140 שעות מעורבות בקהילה.

קרן המלגות, שהוקמה לזכרם של שושנה ופנחס ספיר ז"ל, מעניקה מלגות לתמיכה בלימודי השכלה גבוהה לתושבי העיר מזה יותר מ-40 שנה. לראשונה, תתאפשר השנה הגשת מעומדות גם לסטודנטים לאומנויות, הלומדים בבתי ספר על תיכוניים המוכרים על ידי משרד התרבות והספורט וסטודנטים ללימודי תעודת הוראה המוכרת על ידי המל"ג. כמו כן יהיה רישום מקוצר לסטודנטים אשר היו זכאים למלגה בשנת הלימודים תש"ף.

הקריטריונים לקבלת המלגה הם היותם של המבקשים אזרחי ישראל ותושבי כפר סבא (החל מינואר 2020), סטודנטים מן המניין לתואר ראשון או שני במוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או לקראת הלימודי לתואר, או סטודנט/לקראת לימודים לאומנויות בבתי ספר על תיכוניים המוכרים על ידי משרד התרבות והספורט, או סטודנט/לקראת לימודים ללימודי תעודת הוראה המוכרת על ידי המל"ג, היותם של המבקשים רשומים ללימודים לשנה אקדמאית מלאה, בגילאי 35-18. הצטיינות בלימודים או הצטיינות חברתית תהווה יתרון בקבלת המלגה. "הוועדה שומרת לעצמה את הזכות לדון במקרים חריגים", נכתב בקריטריונים, וכן: "הבקשה תיבחן על בסיס מצב סוציו-אקונומי של הסטודנט".

את הקריטריונים לקבלת המלגה ניתן למצוא גם באתר העירייה או בדף הפייסבוק של "מרכז צעירים בכפר סבא". המועד האחרון להרשמה ולהגשת הטפסים הוא כאמור 31 באוגוסט 2020.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיריית כפר סבא שלא שותפה לחלוקת המלגות, היא רק גורם מבצע. ב נוסף דרושים רק 130 שעות ולא 140 – ראו פרסום של העירייה. בשנה שעברה נתתם מידע על מספר המלגות שיחולקו – למה השנה אין מידע? כמו כן – בכל עיר מצויין מה החלק של כל אחד מהגופים במלגות – רק פה בעיר לא. אנא נשלימו מה המימון של כל אחד מהגופים. אין לנו ערך בהעתק קומוניקטים של העירייה, בטח כשיש בהן טעות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר