הפגנת חניכי הצופים בכפר סבא ברחבת קניון ערים
הפגנת חניכי הצופים בכפר סבא ברחבת קניון ערים

רפי סער קורא לשר החינוך להירתם למאבק תנועות הנוער: "עלינו לעשות הכל כדי שלא יקרסו"

ראש עיריית כפר סבא פנה לשר החינוך גלנט ודרש את התערבותו כדי לדאוג להעברת ההתקציבים לתנועות הנוער: "המדינה עומדת מנגד וקולם של בני הנוער אינו מגיע למקבלי ההחלטות"

פורסם בתאריך: 21.7.20 18:02

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, פנה בסוף השבוע האחרון לשר החינוך יואב גלנט בבקשה שיירתם למאבק של תנועות הנוער בישראל נגד הפסקת התקציב שמעבירה להן המדינה, וביקש להביא "לסיום סכנת הקיום העומדת מעל ראשן", של התנועות השונות.

בכפר סבא פועלות חמש תנועות נוער: הצופים, הנוער העובד והלומד, השומר הצעיר, בני עקיבא ובית"ר. תנועות הנוער הכפר-סבאיות שמות דגש בפעילותן על מעורבות חברתית-קהילתית, תרומה לקהילה, פיתוח אישי וקבוצתי ומתן כלים להמשך חיים עצמאיים, כאשר כל תנועה לוקחת על עצמה לתרום לקהילה בדרכים שונות, בהן סיוע לקשישים, שילוב ילדים עם מוגבלויות, התנדבות עם משפחות שכולות ועוד. ביום שלישי שעבר הפגינו חניכי הצופים בכל רחבי הארץ וגם בכפר סבא נגד הפסקת התקציבים לתנועות הנוער.

סער כתב לשר החינוך: "עתידם של מאות אלפי בנות ובני נוער עומד בסכנה בשל תקציבים שלא הועברו. אני מביע תמיכה ברורה וחד משמעית בתנועות הנוער הפועלות בישראל ובמאבקם הצודק ומבקש את הצטרפותך לכך בכל הכוח. אסור לנו לעמוד מנגד. הפעילות החברתית החשובה כל כך, מנחילה ומחזקת בקרב ילדינו ובני הנוער שלנו ערכים בסיסיים כגון התנדבות, נתינה, סובלנות, ציונות ואהבת הארץ, ועלינו לעשות ככל יכולתנו כדי שהתנועות לא יקרסו ולוודא העברת תקציבים לצורך המשך פעילותן הסדירה".

רפי סער. צילום ראובן קפונצקי

רפי סער. צילום ראובן קפונצקי

סער הזכיר את פעילות בנות ובני הנוער בכפר סבא, הנרתמים לסייע כל השנה בפרויקטים התנדבותיים שונים ואשר לקחו חלק פעיל במהלך משבר הקורונה בסיוע לאוכלוסיות ותיקות, למי שנזקקו לתרופות ודאגו שאף תושבת או תושב לא יישארו רעבים, בודדים או בסכנה.

"בזמן שהמדינה עומדת מנגד ונראה כי קולם של בני הנוער אינו מגיע למקבלי ההחלטות, פועלת עיריית כפר סבא להקמת מבנים חדשים לפעילות התנועות ולחיזוקן, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית וערכית", הוסיף סער. "אני מבקש ממך להירתם למאבק החשוב לעתיד ילדינו ולעתיד החברה הישראלית כולה, ולדאוג להעברת התקציבים, כי שיאפשרו לתנועות הנוער להמשיך ולפעול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר