הבנות עם ראש העירייה רפי סער. צילום עיריית כפר סבא
הבנות עם ראש העירייה רפי סער. צילום עיריית כפר סבא

מרגש: 12 בנות תרמו את הכסף מהבת מצווה למשפחות שמתקשות לממן אירוע דומה לילדיהם

הבנות, מבית הספר דבורה עומר, חגגו בת מצווה במסיבה משותפת. אחרי שהחליטו לתרום את הכסף שקיבלו במתנה הן הוזמנו ללשכת ראש העירייה וקיבלו תעודות הוקרה

פורסם בתאריך: 26.7.20 10:58

12 תלמידות מבית הספר דבורה עומר, שחגגו יחד מסיבת בת מצווה, החליטו לאסוף את הכסף שקיבלו כמתנות, בסך 2,160 שקלים, ולתרום אותו לילדים וילדות שהוריהם מתקשים לערוך להם חגיגת בר מצווה או בת מצווה. את הכסף תרמו הבנות באמצעות ארגון "מעגל נשים", ובסוף השבוע שעבר האחרון הוזמנו הבנות ללשכת ראש עיריית כפר סבא רפי סער לטקס הוקרה מיוחד על היוזמה, במסגרתו קיבלו תעודת הוקרה מיוחדת ושי צנוע.

"חשבנו כולנו מה נעשה עם הבנות ואיך נעביר מסרים ערכיים ומשמעותיים מלבד חגיגות שמחות, שיישארו עם הבנות להמשך החיים", מספרת שרון קויטני, אמא של יובל, אחת הבנות החוגגות, "החלטנו שנערוך את החגיגות ביחד, באירוע גדול, מושקע ומשותף של כל הבנות, אבל לא ידענו איזה ערך נוסיף לו. ואז עלה הרעיון של תרומת כל המתנות שהבנות יקבלו לילדים או ילדות שיזדקקו להן, והוא התקבל פה אחד".

תעודות ההוקרה שקיבלו הבנות. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

תעודות ההוקרה שקיבלו הבנות. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

ב-7 ביולי נערכה המסיבה, בהרכב מצומצם בהתאם למגבלות, אבל עם לא פחות שמחה מכל חגיגה אחרת. "הצלחנו לעשות את האירוע ביום האחרון בו היה ניתן היה לקיים אירועים של עד 50 משתתפים", מוסיפה קויטני, "זה היה מזל ממש. היו לנו תכנונים רבים, ולמרות שהקורונה טרפה את כל הקלפים, המסיבה הייתה מדהימה".

סער: "התרגשתי לשמוע על היוזמה של הבנות, שמאפיינת כל כך את העיר שלנו ואת הקהילה הכפר-סבאית, המושתתת על ערכי ההתנדבות והנתינה לאחר. אני סמוך ובטוח כי התלמידות הכפר-סבאיות גרמו לאושר רב בקרב מי שזכה לקבל את המתנה היפה, ואני והעיר כולה גאים בהן ומוקירים אותן על המעשה שעשו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר