בית הספר ש"י עגנון. צילום עזרא לוי
בית הספר ש"י עגנון. צילום עזרא לוי

איש צוות בש"י עגנון נדבק בקורונה, תלמידי כיתות ג'-ו' ילמדו דרך הזום

אכזבה לילדים ולהורים, כאשר כל צוות בית הספר נדרש להכנס לבידוד עד ל-9.9. הערב הודיע בית הספר כי כיתות א'-ב' ילמדו כרגיל בעזרת תומכי למידה ומורות שילמדו מרחוק. "כולם מצפים שתפתח השנה והכל יתחיל כמו שצריך, וזה טרף את הקלפים", אמרה סגנית יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, עדי סרנגה פוקס

פורסם בתאריך: 31.8.20 17:39

בעוד שפתיחת שנת הלימודים היא אירוע מרגש עבור חלק גדול מהתלמידים וההורים בישראל, את שנת הלימודים שתפתח מחר (שלישי), יתחילו מרבית תלמידי בית הספר ש"י עגנון מהבית ודרך הזום, וכך לפחות בתשעת הימים הקרובים. זאת בעקבות מקרה הידבקות של אחד מאנשי הצוות בבית הספר, דבר שהוביל לכך שכל הצוות נדרש להכנס לבידוד של 14 ימים, עד ה-9.9. בשעות הערב הודיע בית הספר, לפיו כיתות א'-ב' ילמדו כרגיל ע"י תומכי למידה מתוך בית הספר, מחנכות מרחוק וניהול בפועל של בית הספר על ידי המפקחת.

בהודעה שנמסרה להורים על ידי אגף החינוך ביום שבת נכתב: "דווחנו כי עובדת מצוות בית הספר ש"י עגנון נמצאה מאומתת לנגיף הקורונה. העובדת שהתה לאחרונה בבית הספר במסגרת היערכות לשנת הלימודים בימים שלישי-חמישי 25-27.08. כנהוג במקרים אלה, בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית ומיפוי של כל מי שבא במגע קרוב עם העובדת. חשוב שתדעו, כי על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שהיה במגע הדוק עם חולה מאומת מחויב להיכנס לבידוד למשך 14 יום, החל מתאריך החשיפה. בשלב זה, עד לבירור היקף החשיפה במדויק, כלל נשות ואנשי צוות בית הספר שנכחו בהיערכות שהתקיימה בשתי קפסולות, נדרשים להיכנס לבידוד למשך 14 יום".

"אנחנו עדיין מנסים למצוא כל מיני פתרונות יצירתיים", מספרת סגנית יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, עדי סרנגה פוקס. "יש רגשות מעורבים. מצד אחד מדובר באנשי הצוות חולים או מבודדים, שזה דבר רע מאוד. מצד שני, כולם ציפו שתפתח השנה והכל יתחיל כמו שצריך, והעניין טרף לגמרי את הקלפים. מה שחשוב לנו זה לראות מה עושים כדי שהילדים יחזרו לשגרה כמה שיותר מהר תוך שמירה על בריאותם, וכמובן לוודא שמקרים מעין אלו שצוות שלם נכנס לבידוד לא יחזרו יותר. צריך לקבוע נהלים ברורים ואני מקווה שכך נעשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר