גן ילדים. צילום אין אסייג
גן ילדים. צילום אין אסייג, לגן המצולם אין קשר לכתבה

העירייה לא שיבצה סייעת שלישית בשעות היול"א בטרום-טרום חובה. ועד ההורים: "קיים בעיר חוסר איזון חמור"

ועד הורי הגנים בעיר טוען כי העירייה קיבלה החלטה המנוגדת לנוהל בשנה שעברה, וכי הדבר יפגע בהתאקלמות הילדים הקשה ממילא בתקופת הקורונה. "עיריית כפר סבא מעמידה את נושא החינוך בראש סדר העדיפות", נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 1.9.20 12:50

ועד הורי הגנים בכפר סבא, בא בטענות לעיריית כפר סבא בנוגע להחלטה שלא לשבץ שלוש נשות צוות בשעות יום הלימודים הארוך בגני הטרום-טרום חובה. המצב, כך טוען הוועד, שונה מהלך הדברים בשנה הקודמת, בה עד סוף חודש דצמבר שובצה סייעת שלישית בכדי להקל על התקאלמות הילדים בגן.

"לא רק שהצרכים הרגשיים והחינוכיים של הילדים לא פחתו משנה קודמת, אלא הם אף גברו בעקבות ההתמודדות עם משבר הקורונה בחודשים האחרונים", ציינו בוועד הגנים העירוני. "דבר זה מנוגד לגמרי לשיח שהתקיים בין הוועד לבין העירייה במהלך השנה החולפת ובמיוחד בחודשים האחרונים עקב הפיצול בין שנתון טרום-טרום חובה ושנתוני טרום חובה וחובה בכלל, ובעניין הסייעת השלישית בגני הטרום-טרום חובה בפרט".

"יתר על כן", הוסיפו בוועד, "הדברים מקוממים נוכח העובדה שקיים בעיר חוסר איזון חמור בין גני הטרום-טרום חובה, שחלקם אינו זכאי לסייעת נוספת כלל, כיוון ששובצה אליהם כמות נמוכה של ילדים, ואילו גני טרום-טרום חובה אחרים מלאים עד אפס מקום – ועדיין, גם הם לא יקבלו ליווי ותגבור של סייעת נוספת בשעות יום הלימודים הארוך".

לסיכום כתבו: "אין צורך לפרט שוב עד כמה שעות אחר הצהריים בהן הגננת המובילה כבר לא נמצאת בגן, הן השעות היותר קשות של היום. אם לא די בכך, הרי שהבעיה מתעצמת כפליים נוכח 'מתווה הפעילות בגנים' בצל הקורונה, שאינו מאפשר הסתגלות מיטבית לילדים הקטנים. עם היוודע העניין פנינו לעירייה והבהרנו כי ועד הורי הגנים מתנגד למהלך וכי אנו מצפים, שכמובטח ולפי כל הסיכומים, תשובץ סייעת שלישית בגני טרום-טרום חובה עם 26 ילדים ומעלה הן בשעות הבוקר, והן בשעות יום הלימודים הארוך, כפי שהיה בשנה החולפת".

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא מעמידה את נושא החינוך בראש סדר העדיפות העירוני ומקצה משאבים רבים לצורך כך, בין היתר בסבסוד גני יום לימודים ארוך, הפעלת תוכניות ייחודיות, שדרוג מרחבי הלמידה, הנגשת גני הילדים וכיתות הלימוד ועוד. עיריית כפר סבא תמשיך בהשקעתה הרבה במערכת החינוך העירונית כולה, ובגני הילדים בפרט, ואנו מאחלים שנת לימודים פורייה, מוצלחת ובטוחה לכל ילדות וילדי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר