אורי ארבל-גנץ. צילום באדיבות עיריית כפר סבא
אורי ארבל-גנץ. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

דרמה במערכת החינוך בכפר סבא: ראש אגף החינוך בעירייה התפטר

ד"ר אורי ארבל גנץ, שמונה לתפקיד לפני כשנה וחצי, הודיע על עזיבתו והתפטרותו תכנס לתוקף בסוף דצמבר. יו"ר הנהגת ההורים: "אורי היה קרן האור שלנו במערכת העירונית"

פורסם בתאריך: 15.9.20 20:45

דרמה בעיריית כפר סבא: ראש אגף החינוך בעיר, ד"ר אורי ארבל גנץ, התפטר הערב מתפקידו לאחר כשנה וחצי בתפקיד. התפטרותו של ארבל גנץ מגיעה רגע לפני הסגר שישבית את מערכת החינוך החל מסוף השבוע והתקופה המאתגרת שעוברת על מערכת החינוך בכפר סבא ובכלל בישראל בעקבות משבר הקורונה.

על פי הודעה ששלח ארבל גנץ למנהלי בתי הספר בעיר, ההודעה על ההתפטרות נמסרה למנכ"ל העירייה ולראש העירייה בשבוע שעבר, והיא תכנס לתוקף בסוף דצמבר 2020. "חברות וחברים יקרות/ים להנהגה החינוכית – ערב טוב. מעדכנכם/ן כי בשבוע שעבר הודעתי למנכ"ל העירייה ולראש העיר על החלטתי לסיים את תפקידי בסוף דצמבר 2020", כתב ארבל-גנץ למנהלים, "כמעט שש שנים ימלאו לשירותי בשלטון המקומי (ברמת השרון ובכפר סבא) ואני מרגיש שבשלה עבורי העת לשנות כיוון לאפיקים אחרים. יש לנו עוד קצת זמן יחד אז נשאיר את מילות הסיכום למועד אחר; הערב – רק רוצה לומר לכולכם/ן יחד ולכל אחת/ד תודה מעומק הלב, על שיתוף הפעולה, על החברות, על הנשיאה יחד באחריות. אתן/ם צוות מעולה, מהמצוינים שהשתייכתי אליהם בדרכי, וזכיתי ללמוד מכם/ן המון. חיבוק גדול, אוהב אתכם/ן באמת".

נזכיר כי בחודש שעבר מינה ראש העירייה רפי סער את שר החינוך לשעבר, שי פירון, ואת מיכל נגרי, ליועצים חיצוניים לעירייה בשכר בנושא חינוך. עוד נזכיר כי עיריית כפר סבא בחרה בחודש שעבר במתווה כמעט זהה למתווה המינימלי שהציג משרד החינוך, וכי המתווה זכה למחאה של הורים בעיר.

יו"ר הנהגת ההורים בכפר סבא, יובל קדוש, אמר: "יום עצוב לכולנו ובעיקר מדאיג. לצערי אורי היה קרן האור שלנו במערכת העירונית, איש מקצוע מהטובים שיש ובמקום לתת לו להוביל רק סגרו עליו. היו לי עם אורי לא מעט חילוקי דעות אבל הכל מקצועי נטו ואני באמת מעריך את האיש הזה מאוד. עוד בוועדת החינוך האחרונה זעקתי זאת וטענתי שפשוט קוברים אותו".

בהודעה לעיתונות שפרסמה העירייה הערב, אחרי שארבל-גנץ שלח את המכתב למנהלים, מסר סער: "אני מודה לאורי על התקופה בה כיהן בתפקיד והעניק שירות מקצועי ומסור לכל תושבי העיר, כשהוא שם את טובת ילדות וילדי העיר וחינוכם בראש סדר העדיפות. אני מאחל לאורי הצלחה רבה בכל אשר יפנה ובטוח כי ימשיך להוביל בכל דרך בה יבחר".

מטעם ארבל-גנץ נמסר בהודעה: "ברצוני להודות על הזכות לשאת באחריות הכוללת על מערכת החינוך העירונית. תודה לראש העיר, לסגניו ולחברות/י המועצה; לכל חברותיי וחבריי להנהלת העירייה ובראשם למנכ"ל – על הרעות, הדרך והאחריות המשותפת; למנהלות ולמנהלים של בתי הספר וגני הילדים – על מנהיגותם והובלתם המעולה את מוסדות החינוך המצוינים בעיר ולצוותים החינוכיים והמינהליים העושים עבודת קודש של חינוך הדור הבא במסירות ובמקצועיות; למפקחות ולמנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך על האמון ושילוב הידיים המקצועי והמנהיגותי בכל דבר ועניין; ליו"ר הנהגת ההורים העירונית ולחברות וחברי ההנהגות שפעלו איתנו שכם אל שכם בשליחות ובאחריות. תודה ענקית לצוות אגף החינוך – על שהייתי ראוי בעיניכם מדיי יום להיות חלק מכם ואיתכם בהתוויית הדרך החינוכית בעיר. שנה טובה לכולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. תושב כפר סבא

    אבדה אמיתית, חבל שהמערכת גרמה לו לעזוב.
    שמחתי להכיר אותך.
    אדם נעים הליכות וסבר פנים טובות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה לא ברור?? רפי סער הביתה!! מדוע כולם עוזבים לכאורה דורשים תשובות מראש העיר ולא מהש"ג התורן!! חבל שקיבלנו ראש עיר שכל כולו רכיכה אנושית ואפס מנהיגות!! לא לקברניט הזה פיללנו!!

  3. אנונימי לא מזוהה

    חבל שלא העיפו אותו מוקדם יותר אחרי שהספיק להרוס את החינוך אדם מתנשא יאיר ולא ראוי להוביל כולו רוח רושם ודרמה ….

  4. אחד שיודע

    אי דיוק בכתבה. נזרק מכל המדרגות. איפה היושרה העיתונאית? טוב שהלך רק עשה נזק לחינוך בעיר

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא נורא, החינוך בבתי הספר חזק ואיכותי גם בלעדיו!
    תדאגו יותר לחינוך שאתם נותנים בבית, מספיק לחפש אשמים יחסרי חיים!

  6. עוד אחד שפגש בו

    תפילותינו התגשמו קללה אחת הלכה מאיתנו, אדם שחצן , יהיר , רודף כבוד , עם אפס הבנה בחינוך שטובת ילדי כפר סבא רחוקה ממנו כרחוק מזרח ממערב

  7. סער תתעורר

    גם לכם נראה שיש המון טוקבקים בשכר נגדו? מי משלם להם? ראש עיר שאיבד אמון מנהלים בחינוך פעם אחר פעם צריך לחשוב טוב טוב לאן פניו
    נראה שהנהגת הצוות כושלת שוב ושוב מענין מי האשם

  8. הלך...לא הפסד גדול

    אורי ארבל בן-אדם יהיר וריכוזי באיצטלה של אדם קשוב, מקבל ומכיל. רואה את האחר בתנאי שזה משרת את האינטרסים שלו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר