תהילה בכשי. צילום פרטי

תהילה בת הארבע שברה את אפה בצהרון וסבלה מזעזוע מוח. אמה: "יש בגן בעיה של אלימות"

תהילה נדחפה מגג של מתקן בחצר על ידי אחד הילדים. אמה מורן מתלוננת שמתחילת השנה התחלפו בגן שלוש סייעות ושבגן נדרשת סייעת נוספת. העירייה: "פרטי האירוע נלמדים לעומק על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד"

פורסם בתאריך: 21.9.20 05:47

תהילה בכשי, בת ארבע, תלמידה בגן טרום חובה-חובה נרקיס בכפר סבא, שברה את אפה וסבלה מזעזוע מוח לאחר שנפלה מגג של מתקן שעשועים בחצר הגן ביום שני שעבר. האירוע אירע בשעה 16:00, בעת שבגן פעל צהרון עם שתי סייעות.

"יש בחצר הגן מתקן של מכונית מברזל וחמישה ילדים טיפסו על הגג שלה ובהם גם הבת שלי", מספרת אמא של תהילה, מורן, "הגיע ילד שישי ורצה גם הוא לעמוד על הגג וכשראה שאין מקום דחף את הבת שלי ונעמד במקומה. הבת שלי נפלה על הברזל של המכונית, נחבלה בפנים ודיממה קשה מהאף. התקשרו מיד לבעלי וכשהוא הגיע למקום הוא ראה את הבת שלנו יושבת על הסייעת, כולה דם, ללא חולצה שהורידו לה מרוב שהיתה ספוגה בדם. היא לא בכתה ולא דיברה ורק רצתה לישון. לקחנו אותה לבית החולים מאיר ושם היא עברה בדיקת MRI ובדיקות נוספות שבהן גילו כי יש לה תשעה שברים באף והיא סובלת מזעזוע מוח. עכשיו אנחנו מחכים שתרד הנפיחות בפנים והיא ככל הנראה תצטרך לעבור ניתוח באף בימים הקרובים".

מה עשתה הסייעת שהיתה בחצר?

"ממה שסיפרו לי, באותו הזמן היתה סייעת אחת בתוך הגן וסייעת נוספת היתה בחצר. הסייעת שהיתה בחצר טוענת שלא הצליחה להשתלט על הילדים והם לא הקשיבו לה. לאחר המקרה היא אמרה לי סליחה, אבל מה עוזרת לי הסליחה הזאת? יש שלושה ילדים בעייתיים שבגללם בגן יש בעיה חמורה של אלימות שידועה לכולם, וגם בעירייה, וצריך לטפל בה בצהרון. בבוקר אין מקרי אלימות והגננת והסייעת מצליחות להשתלט על הילדים. מהשנה שעברה מתחלפות בצהרון הסייעות בתדירות גבוהה בטענה שזה גן קשה ומאתגר והן לא מצליחות להשתלט על הילדים. מתחילת השנה, במשך עשרה ימים, התחלפו שלוש סייעות. ביקשנו כבר בשנה שעברה שיהיו סייעות קבועות ושיוסיפו לנו סייעת שלישית. למשך חודש סייעת מהבוקר הצטרפה לצהרון, אבל גם זה הופסק. חייבים סייעות קבועות וסייעת שלישית קבועה, שאם היא היתה בגן והיתה מטפלת בילדים הבעייתיים אולי כל המקרה הזה היה נמנע".

תמשיכי לשלוח את בתך לצהרון?

"עד שלא תהיה סייעת קבועה בצהרון אין לי כוונה לשלוח את הבת שלי. חבל על הכסף אבל אין מה לעשות. אני מאוד זקוקה לשירותי הצהרון ולכן אני חושבת להעביר אותה לגן אחר".

תגובת העירייה: "פרטי האירוע נלמדים לעומק על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד, כולל חידוד הנהלים. חשוב לציין כי המתקן נבדק ונמצא תקין ובטוח על פי בדיקת מכון התקנים, וכי בכל עת נמצאים הצוותים עם הילדים, הן בעת השהייה בתוך הגן והן בעת שהייה בחצר הגן. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות לילדה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתה להגר מפה

    למה לא מעיפים את הילדים הבעייתיים מהמסגרות? שההורים שלהם ידאגו לחינוך שלהם! חוצפה כזאת, אין עתיד למדינה הזאת. ערסים כבר מזמן השתלטו עליה…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר