תיכון רבין. צילום עזרא לוי
תיכון רבין. צילום עזרא לוי

מתברר: שני תלמידים, ולא אחד, נפצעו באירוע החמור בתיכון רבין. תלמידים סירבו להגיע לבית הספר

בשבוע שעבר דיווחנו שתלמיד בתיכון פצע תלמיד אחר באמצעות להב של מחדד. כעת מתברר ששני תלמידים נפצעו בתקרית, אחד מהם נזקק לתפרים. בהנהגת ההורים טוענים שההנהלה לא שיתפה את ההורים בחומרת האירוע. העירייה: "הנושא טופל באופן מיידי"

פורסם בתאריך: 29.9.20 13:10

לא תלמיד אחד אלא שניים נפצעו באירוע החמור בתיכון רבין בכפר סבא, עליו דיווחנו בשבוע שעבר, אז פצע אחד התלמידים את חברו ללימודים באמצעות להב של מחדד. כך נודע לצומת השרון. אחד מהתלמידים שנפצעו במקרה נזקק לתפרים. עוד נודע לצומת השרון כי קבוצת תלמידים בשכבה שבה אירע המקרה סירבו, טרם הסגר, להגיע ללימודים בבית הספר מתוך פחד וכי הודעה בנושא נמסרה להנהלת בית הספר.

אירוע חמור בתיכון רבין: תלמיד פצע תלמיד אחר באמצעות להב של מחדד

בהודעה שפרסמה יו"ר הנהגת ההורים ברבין, מריאלה אוחיון, היא כתבה: "ברצוני לעדכן כי האירוע האלים שהיה בבית הספר לפני מספר ימים מסתבר כחמור יותר מכפי שהוא הוצג. הילד הפוגע פצע שני ילדים שנזקקו לטיפול רפואי. בימים האחרונים הגיעו לידי הנהגת ההורים המוסדית והעירונית פרטים נוספים על המקרה שמעידים באופן ברור וללא שום ספק כי מדובר באירוע אלים חמור. ברצוני לעדכן שהועדה חינוכית של משרד החינוך יחד עם העירייה החליטו להשאיר את הילד הפוגע במסגרת הרגילה והדבר גורם לתסיסה רבה בקרב תלמידי הכיתה וההורים".

עוד כתבה אוחיון: "הנהגת ההורים פנתה להנהלת בית הספר והודיעה לה כי היא רואה בחומרה רבה את האירוע החמור ולא פחות את דרך הטיפול בו לרבות חוסר שיתוף ההורים בחומרת המצב. הנהגת ההורים המוסדית ביחד עם הנהגת הורים העירונית מטפלת הנושא ותמשיך לטפל כולל ערוב כל הגורמים הרלוונטיים עד שנקבל תשובות ופתרונות הולמים וראויים. בנוסף העברנו להנהלת בית הספר רשימת נושאים לטיפול לרבות, מיעוט שעות הלימוד, מענה רגשי לתלמידים ועוד, כל זאת ועוד ע"פ שאלות שהועברו אלינו מההורים. אנו מצפים מהנהלת בית הספר למתן תשובות ומגוון פתרונות הולמים".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש, אמר לצומת השרון: "לא נקל ראש במקרים מסוג אלו. בעיות שמים על השולחן כדי לפתור אותן וצריך לדעת להתמודד עם הדברים. זאת הקריאה שלנו למשרד החינוך ולעיריית כפר סבא – בואו נקים ועדה משותפת של הורים, מורים ותלמידים, נקים קבוצת חשיבה שתתחיל להציף בעיות ולמצוא פתרונות. אנחנו מבינים ויודעים שהדברים מתחילים מהבתים שלנו אבל אי אפשר להתעלם מאוזלת ידה של המערכת באי הצפת הדברים בצורה ברורה, כי רק ככה אפשר לפתור את הבעיות. אני קורא לראש העירייה ולהנהלת העירייה להקים עוד היום ועדה משותפת של הנהגת ההורים, מועצת התלמידים, הנהלת העירייה ומשרד החינוך שתפעל למגר את בעיית האלימות בכפר סבא. תחושת המוגנות בבתי הספר היא ערך עליון, אין למערכת החינוך זכות קיום בלי הדבר הזה".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה לתחושת המוגנות והביטחון של כלל תלמידות ותלמידי העיר ופועלת רבות בתחום זה. באשר למקרה בתיכון, הנושא טופל באופן מיידי, בשיתוף משרד החינוך, לרבות גורמי הפיקוח של משרד החינוך, הגורמים העירוניים והנהלת בית הספר – והכל בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך. מעבר לכך העירייה אינה עוסקת בעניינים פרטניים בערוצי התקשורת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    מה יהיה עם יו"ר הנהגת ההורים הזה?
    יש משהו שהוא יודע לעשות חוץ מ" לקרוא לעירייה לפעול "?

  2. מזעזעעעעע

    שההורים יתחילו לחנך וללמד את ילדיהם לא לפגוע באחרים מאשר שבעוד שנה הילד יהפוך לרוצח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר