יו"ר ועד הורי הגנים צביקה דוידוביץ'. צילום פרטי

הורי הגנים בחרו ועד חדש. היו"ר הנבחר: "האתגרים השנה הם השיבוצים והקורונה"

צביקה דוידוביץ' ימשיך לשמש כיו"ר הוועד גם השנה. בנוסף נבחרו עוד 19 חברים. כסגנית וממלאת מקומו של היו"ר תשמש שרון שגב. נדב אפרתי ישמש כסגן שני ומזכיר הוועד

פורסם בתאריך: 11.10.20 08:31

בזמן שההורים מחכים לבשורה על שובם של גני הילדים לפעילות, ערכו בוועד הורי הגנים העירוני בכפר סבא את הבחירות לשנה הקרובה. צביקה דוידוביץ', יו"ר הוועד בשנה שעברה, נבחר לשנה נוספת, יחד עם 19 הורים נוספים שישמשו חברים בוועד. כסגנית ראשונה וממלאת מקומו של דוידוביץ' תשמש שרון שגב. נדב אפרתי ישמש כסגן שני ומזכיר הוועד. הבחירות, בפיקוח ועד הורי הגנים הארצי, נערכו בשבוע שעבר בפעם השנייה, אחרי שהבחירות הראשונות נפסלו עקב אי עמידה בתקנון.

"שנת הלימודים תש"פ הייתה שנה מאתגרת מאין כמוה, בעיקר בגלל מגפת הקורונה", אומר היו"ר דוידוביץ', "בשנה החולפת עסק ועד הורי גני הילדים בכפר סבא בנושאים רבים. בסוגיית שעת ארוחת הצהריים בגנים הגענו למתווה מוסכם עם כלל הגורמים והצלחנו להשאיר אותה בשעה 13:15. טיפלנו באירועי אלימות בגנים וביצירת אקלים מיטבי, תוך שמירה על מוגנות הילדים. התמודדנו עם סוגיית הצוותים החסרים, הן מתוך הצוותים הקבועים והן מתוך הצוותים המחליפים, הובלנו את שינוי ושיפור תהליך השיבוצים והרשימה עוד ארוכה".

והשנה הקרובה?

"השנה עומדת גם היא בסימן הקורונה וטומנת בחובה אתגרים רבים. חלקם מתמשכים מהשנה החולפת, כמו הליך השיבוצים, וחלקם חדשים כמו היכרות עם בעלי תפקידים חדשים במחלקת החינוך בעיר, התמודדות עם המצב הקיים לצד היערכות למצבי סגר ממושכים. מעתה האחריות עלינו, נציגי הוועד, לפעול יחד כגוף אחד. בנוסף, אבקש להודות להורים שהביעו את אמונם בי גם השנה לעמוד בראש הנהגת הגנים על מנת שנוכל כולנו להמשיך לפעול יחד, בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית בראשות היו"ר יובל קדוש, למען הילדים שלנו, אנשי העתיד".

נציגי הורי הגנים בהנהגת ההורים העירונית יהיו צביקה דוידוביץ', עדי סרנגה פוקס, אלון רבינוביץ', תום גל וליאת קמחי. בבחירות לוועד השתתפו 35 הורים ומתוכם כאמור נבחרו 20 בהצבעה אינטרנטית, כאשר כל הורה יכול היה לבחור עשרה מועמדים. במקור אמורים היו להיבחר 19 נציגים, אך מכיוון שהיה שיוויון במקום ה-19, הוחלט להכניס 20 נציגים.

הרשימה המלאה של חברי הוועד: תום גל, צביקה דוידוביץ', מעיין קשי לוק, אפרת רוטשילד משלי, ורד אורן, רז מעוז, עדי סרנה פוקס, ענבל רשף, ליטל חבר, נדב אפרתי, רות אופק, אלון רבינוביץ', נטלי כהן, שרון שגב, אסנת שמילוביץ, דפנה דוד, מיה נמרי רייניש, טל ברמן סגל, ליאת קמחי ושלי רוטקאי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר