תלמידי פנימיית שטיינברג לאחר צביעת השיער. צילום: נגה זהרוני

החיים בוורוד: למה 60 נערות ונערים בפנימיית שטיינברג בכפר סבא צבעו את השיער?

היוזמה של תלמידת י"א זהר חיון קיבלה את אישור ההנהלה וסחפה אחריה עשרות חניכים של הפנימייה. "היה מאוד מרגש לראות את ההירתמות של כולם", היא אומרת

פורסם בתאריך: 28.10.20 08:17

יוזמה אישית של אחת החניכות בפנימייה החינוכית שטיינברג בכפר סבא הובילה לאירוע מרגש במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, שמצוין בחודש אוקטובר. אתמול (שלישי) נצבע שערם של 60 נערות ונערים מהפנימייה בצבע ורוד בעזרתם של ארבעה מעצבי שיער שהתנדבו לכך, כאשר גם החומרים נתרמו לצורך היוזמה.

היוזמת היא תלמידת כיתה י"א, זהר חיון, שבתחילה חשבה לעשות זאת באופן פרטני. לאחר שקיבלה את אישור מנהל הפנימייה, גלי חכים, לצבוע את השיער, הרעיון הלך וצבר תאוצה. "הגעתי לגיל שאני רוצה לצבוע את השיער ולא רציתי לעשות את זה סתם", סיפרה חיון לצומת השרון. "ידעתי שזה החודש להעלאת המודעות לסרטן השד ולשמחתי קיבלתי את האישור של המנהל לצבוע את השיער. שלחתי הודעות בקבוצות הוואטסאפ של הפנימייה ותוך שניות קיבלתי מבול של פניות".

תלמידי פנימיית שטיינברג במהלך צביעת השיער.

פרט לעשרות הנערים שהתנדבו לצבוע את השיער, גם ארבעה מעצבי שיער – דותן אלוני, רז תמם, אלירן יואב ובת אל אזולאי, הסכימו להרתם למשימה וצבעו אתמול במשך שעות ארוכות את שערם של ילדי הפנימייה. "הנערים בבית הספר מאוד שמחו לשתף פעולה למען המטרה הזו", מוסיפה חיון, "היה מאוד מרגש לראות את ההירתמות של כולם".

פנימיית שטיינברג היא פנימייה חינוכית לילדים מצטיינים בשלל תחומים ונוסדה על ידי האגודה לקידום החינוך. חכים, מנהל הפנימייה חכים אמר: "כשיוזמה כזו מגיעה מחניכה, וסוחפת אחריה חצי מחניכי הפנימיה, אנחנו מוכנים לחרוג מהנהלים כדי לפתח אצל הילדים מעורבות חברתית, סולידריות ומודעות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר