תלמידי כיתה א' בכפר סבא

ישמרו על הקפסולות: ביום ראשון חוזרים גם צהרוני כיתות א'-ב'

צהרוני כיתות ג'-ד' לא יחזרו בשלב זה בשל מיעוט נרשמים. העירייה הודיעה שהורים שיבקשו לבטל את הרישום לצהרונים יזוכו בהתאם, ושלא תגבה תשלום עבור הצהרון באוקטובר

פורסם בתאריך: 29.10.20 17:57

עם החזרה ללימודים ביום ראשון הקרוב של תלמידי כיתות א'-ד', מחזירה עיריית כפר סבא גם את צהרוני כיתות א'-ב' תוך שמירה על הקפסולות מלימודי הבוקר בבתי הספר. צהרוני כיתות ג'-ד' לא ייפתחו ביום ראשון בשל מיעוט נרשמים. כך הודיעה העירייה.

"הצהרונים לכיתות א'-ב' ייפתחו תוך שמירה על קבוצות וכיתות הלימוד האורגניות, במטרה למנוע אפשרות להדבקה ולקטוע שרשרות הדבקה באם תהיה עלייה בתחלואה, ולשם כך, גויסו אנשי צוות נוספים", מסרה העירייה, "תוספת התקציב לכל המהלך, הכולל את הרחבת כוח האדם במערכת החינוך ובצהרונים, מוערכת בכחצי מיליון שקלים לחודש". עוד מסרה העירייה כי "הורים אשר יבקשו לבטל את הרישום לצהרונים יזוכו בהתאם, וכי לא נגבה תשלום בגין חודש אוקטובר. החיוב בגין חודש נובמבר הקרוב ייעשה רק עבור תלמידות ותלמידים שייקחו חלק בצהרונים".

נזכיר כי ביום ראשון חוזרים תלמידי א'-ד' בכפר סבא ללימודים של חמישה ימים בשבוע בבתי הספר, בקפסולות, והלימודים יתקיימו בבתי הספר, בשטחים פתוחים ובמבנים עירוניים. מהעירייה נמסר כי במסגרת מההיערכות לחזרה ללימודים הונחו צוותי החינוך וההוראה בעיר להיבדק לנגיף הקורונה טרם חזרתם לבתי הספר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר