דורון בן עמי, מיה שילון וברק גונן. צילום יהודה דוד

אולי עוד קיץ נפגש? הקליפ של המורים מתיכון כצנלסון חורך את הרשת. צפו

דורון בן עמי, מיה שילון וברק גונן כתבו ושרו. יהודה דוד צילם וערך. המורים מתיכון כצנלסון בכפר סבא פרסמו גרסה משלהם לשיר שכתב קובי אושרת, עם טוויסט על רקע הלימודים בזום שנמשכים כבר שמונה חודשים. "האמת שלא ציפיתי להד כזה", מודה בן-עמי

פורסם בתאריך: 23.11.20 08:30

"אולי עוד קיץ", גרסת מורי תיכון כצנלסון בכפר סבא. דורון בן-עמי, מיה שילון וברק גונן, מורים המלמדים בכצנלסון, פרסמו ביום שישי גרסה משלהם לשיר שהלחין קובי אושרת וכתבה שמרית אור, רק שהפעם עם טוויסט, על רקע המצב הביזארי שנמשך כבר שמונה חודשים, של לימודים דרך הזום.

הקליפ, שהופק כולו על ידי צוות המורים בבית הספר, זכה להד גדול ברשתות החברתיות, כאשר נכון לכתיבת שורות אלו זכה ללא פחות מ-5,000 לייקים, כ-1,000 תגובות וכ-3,000 שיתופים, ונראה שהמספרים עוד ימשיכו ויעלו. "האמת שלא ציפיתי להד כזה", מודה בן-עמי, מורה למוזיקה ומזרחנות, בשיחה עם צומת השרון, "זה מאוד מפתיע. כנראה שזה נגע בהרבה מורים ואולי אפילו גם בהורים. בעיקר שמענו על מורים שמזדהים עם זה, זה עובר בקבוצות וואטסאפ של מורים בקצב מטורף. התגובות מחממות את הלב וזה תענוג".

את הקליפ כאמור יצרו בן-עמי, שילון, מורה ללשון וגונן, רכז מגמת התיאטרון בתיכון. השלושה הם חברים טובים שמלמדים בתיכון כצנלסון ועוסקים גם באמנות. "אנחנו מן להקת הבית של המורים", אומר בן-עמי, "אנחנו תמיד מופיעים בכל מיני אירועים של סוף שנה ותמיד עושים דברים ביחד. לאחרונה, לאור כל המצב שאנחנו נמצאים בו עם הלמידה ההיברידית שזה כל כך מצחיק ועצוב, החלטנו פשוט לעשות קליפ שנועד בעיקר להרים את מצב הרוח למורים ולהפוך את הלא מצחיק למצחיק. חבר אלינו יהודה דוד, המורה לתקשורת שצילם וערך ועשינו את זה".

הקליפ אמנם מלא בהומור וציניות, אך המצב בתיכונים בחודשים האחרונים לא פשוט בכלל. "העבודה מהבית מתסכלת אותי", מודה בן-עמי, "זה לא שאני לא מסוגל ללמד בזום. התרגלנו למצב הזה שנמשך כבר שמונה חודשים. אני חושב שהמצב הזה בעיקר לא טוב לתלמידים. הם ספונים מול המחשב כל היום בלי לראות את החברים. זה קשה גם לנו כי אנחנו צריכים כל הזמן להמציא את עצמנו מחדש. אין תחליף לכיתה, אנחנו כמובן יכולים להמשיך ככה אבל אין כמו קשר ישיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נעמה

    מהממים! איזה מורים מקסימים! שאפו, יצא מצחיק, מרגש ומחמם את הלב! התלמידים שלכם ברי מזל

  2. מ.

    קליפ מדהים! איכות מעולה של ביצוע, צילום, עריכה. הרבה חוש הומור ורוח טובה. עשיתם לי את היום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר