כיתה ריקה. צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תלמידי ה'-ו' בכפר סבא ילמדו ארבעה ימים בשבוע בבית הספר

כפר סבא מוסיפה עוד יום של לימודים פרונטליים למתווה שעליו החליט קבינט הקורונה. הלימודים של תלמידי ה'-ו' יתקיימו גם במבנים עירוניים נוספים, בהם מבני חטיבות הביניים בעיר

פורסם בתאריך: 22.11.20 11:52

תלמידות ותלמידי כיתות ה'-ו' בכפר סבא, שיחזרו ללמוד בבתי הספר ביום שלישי השבוע אחרי היעדרות של חודשיים, ילמדו בבתי הספר ארבעה ימים בשבוע. כך הודיעה היום העירייה. מדובר ביום אחד נוסף למתווה שעליו הכריז קבינט הקורונה, לפיו תלמידי ה'-ו' בכל הארץ יחזרו ללמוד בבתי הספר במשך שלושה ימים לפחות בשבוע. ביומיים הנותרים ילמדו התלמידים בכפר סבא באמצעות הזום.

"כחלק מההיערכות, נערך הליך הקשבה שיתופי עם ההורים בעיר ומנהלי בתי הספר, והוחלט להרחיב את המתווה שמציע משרד החינוך תוך שמירה על איכות הלימודים", מסרה העירייה, "מנהלת מחלקת החינוך היסודי אורית ליבוביץ, בשיתוף פעולה עם הדס שרעבי, מנהלת אגף על יסודי, יחד עם צוות האגף, קיימו לאחרונה מרתון הכנות, במסגרתו אותרו מבנים עירוניים נוספים שישמשו לצרכי לימודים, ביניהם מבני חטיבות הביניים".

ראש העירייה רפי סער אמר: "אנו לא מסתפקים במתווה המצומצם של משרד החינוך וגם הפעם עושים מאמצים כדי להרחיב את המתווה תוך שמירה על איכות הלימודים. תודתי נתונה לצוותים החינוכיים ואני מקווה כי נצליח לשמור על שגרת לימודים בטוחה וקבועה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר