גן ילדים בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא
גן ילדים בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא

ילדי הגנים בכפר סבא יחזרו ללמוד בימי שישי. שר החינוך ביקר היום בעיר

עד כה למדו ילדי הגנים במשך חמישה ימים בשבוע, והחל מיום שישי הבא ילמדו שישה ימים. בתוך כך ביקר היום שר החינוך גלנט בבית הספר יצחק שדה, עם חזרתם ללימודים בבית הספר של תלמידי כיתות ה'-ו'. צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 24.11.20 13:06

עיריית כפר סבא הודיעה היום (שלישי) על חזרתם ללימודים של ילדי הגנים בימי שישי. זאת לאחר שעד כה למדו ילדי הגנים, עם חזרתם ללימודים בחודש שעבר, במתווה של חמישה ימי לימוד פרונטליים בלבד. החזרה לגנים בימי שישי תחל ביום שישי הבא, 4 בדצמבר.

נזכיר שוועד הורי הגנים התנגד בשעתו להחלטת העירייה על מתווה לימודים בגנים של חמישה ימים בשבוע. בוועד טענו אז כי המתווה, שגובש על ידי פורום ה-15 שבו חברה גם כפר סבא, נועד כדי למנוע מעבר של סייעות משלימות בין הגנים ולשמור ככל האפשר על צוות קבוע, אך העירייה, אמרו אז, לא תוכל לעמוד בכך. מנגד, אמרו אז בעירייה שהסייעות בגנים יהיו קבועות, "למעט מקרים של מחלה".

היום מסרה העירייה כי "במהלך פגישה שנערכה אמש, יום שני, בין ראש העירייה רפי סער, מנהלת מחלקת גני ילדים באגף החינוך שירה ברף, ונציגי ועד ההורים, בישר ראש העירייה לנציגי ההורים כי עיריית כפר סבא ערוכה לפתיחת גני הילדים העירוניים גם בימי שישי, וזאת בהתאם לכל ההנחיות ולאחר שנעשה הליך גיוס מאסיבי להרחבת מערך הסייעות וצוותי החינוך בגנים. בהתאם לכך הוחלט, בשיתוף ההורים, על חזרת הפעילות בימי שישי החל מיום שישי הבא".

עוד מסרה העירייה שבמהלך חופשת חנוכה תתקיים בגני היול"א (יום לימודים ארוך) קייטנה בת חמישה ימים, שתפעל בין התאריכים 17-13 בדצמבר.

סער: "פתחנו את גני הילדים כשהשיקול העיקרי שעמד לנגד עינינו הוא שמירה על בריאות כל הילדים והצוות החינוכי. הצוותים החינוכיים נדרשו להיבדק לקורונה טרם חזרתם לעבודה ויחד עם היערכות עירונית מוקדמת מנענו שרשראות הדבקה. נמשיך להתנהל באחריות גם עם הרחבת מתווה הלימודים בגנים לשישה ימים, בהתאם לדרישות שהועלו על ידי ההורים".

בתוך כך, חזרו היום תלמידי כיתות ה'-ו' בכפר סבא, כמו בכל הארץ, ללימודים בבתי הספר. תלמידי בית הספר יצחק שדה זכו לביקור של שר החינוך יואב גלנט. "אנחנו סומכים עליכם שתשמרו על ההנחיות של מסכה, שמירת מרחק והגיינה", אמר השר גלנט לתלמידים, והוסיף כי " זה יום חג היום למערכת החינוך".

בשבוע הבא, נזכיר, יחזרו ללימודים בבתי הספר גם תלמידי התיכונים לבתי הספר ובשבוע שלאחר מכן תלמידי חטיבות הביניים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר