יובל פייביש. צילום פרטי

מתנדב-על: יובל פייביש מתיכון רבין זכה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב

"לא חשבתי שאזכה. אני מקווה מאוד שגם במסגרת השירות הצבאי אוכל להמשיך ולתרום למען הקהילה", אומר פייביש שמתנדב במסגרות רבות בקהילה הכפר סבאית

פורסם בתאריך: 23.12.20 13:11

תושב כפר סבא יובל פייביש, בן 17.5, זכה בפרס שר החינוך לנוער מתנדב. פייביש, תלמיד כיתה י"ב בתיכון רבין בכפר סבא, נבחר על ידי ועדת הפרס של "אות שר החינוך לנוער פעיל ומצטיין" ע"ש אלעד ריבן לקבל את פרס ההתנדבות היוקרתי על "מעורבותו החברתית ופעילותו בחברת התלמידים ברשות ובמחוז (מנהיגות מש"צים) ראויה לכל שבח".

פייביש, תלמיד מגמת בינה מלאכותית בתיכון שלומד גם לבגרות בחמש יחידות פיזיקה, מתנדב מאז היותו בכיתה ח' במסגרות שונות בקהילה, בין השאר בתוכנית המש"צים (מדריכי של"ח צעירים) ובמסגרת מיזם "גלגלים של נתינה" של עמותת אוהלי קידר להשמשת ותיקון כיסאות גלגלים לאנשים עם מוגבלויות. בנוסף הוא מתנדב גם בחווה החקלאית בעיר, בחלוקת מזון ובארגון החינוכי-ספורטיבי "חמש אצבעות". בשנה שעברה השתתף יובל במיזם "רוקדים עם הלב", במסגרתו התקיימה פעילות עם אנשים מבוגרים עם צרכים מיוחדים.

"מאוד התרגשתי כשבישרו לי שזכיתי בפרס", אמר פייביש, "לא חשבתי שאזכה. אני מקווה מאוד שגם במסגרת השירות הצבאי אוכל להמשיך ולתרום למען הקהילה, כי זה נושא שמאוד חשוב לי".

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "יובל הוא דוגמה לנוער האיכותי הגדל בכפר סבא, נוער ששם לנגד עיניו את ערכי ההתנדבות והנתינה לזולת, ערכים המאפיינים כל כך את הקהילה הכפר סבאית. אני מברך את יובל על זכייתו וסמוך ובטוח כי ימשיך לפעול למען הקהילה ולמען החברה גם בעתיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר