בית הספר לאה גולדברג. צילום עזרא לוי
בית הספר לאה גולדברג. צילום עזרא לוי

"איך ייתכן שמורה אחד לימד 16 כיתות?!" | מאות תלמידים בירוקה נכנסו לבידוד

מורה לספורט בבית הספר לאה גולדברג בשכונה הירוקה נדבק בקורונה. התוצאה: יותר מ-400 תלמידים מ-16 כיתות נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך: 3.1.21 13:33

למעלה מ-400 תלמידים מ-16 כיתות בבית הספר לאה גולדברג בשכונה הירוקה הצפונית, נכנסו החל מהבוקר לבידוד לאחר שמורה לספורט נמצא מאומת לנגיף הקורונה. לאור כך, עברו התלמידים ללמידה מרחוק, צעד שלא כל ההורים מסכימים איתו. "יש כעס גדול אצל חלק מההורים", מספרת אמא מבית הספר, "קודם כל ברור שאנחנו מאחלים בריאות למורה ושייצא מהר מהמחלה, אבל איך ייתכן שמורה אחד לימד 16 כיתות ובנוסף היה גם מורה מחליף במספר פעמים?!", היא שואלת-אומרת בכעס. "מעבר לכך שזה מטורף ללמד כל כך הרבה כיתות, איפה שיקול הדעת של בית הספר? יש אכזבה גדולה אצל ההורים. צריך להבין שהסיטואציה הזו שיתקה משפחות שלמות שנאלצות להיכנס לבידוד ולא ללכת לעבודה. צריך להבין שילדים קטנים בכיתה א' ו-ב' לא יכולים להישאר לבד בחדר בבידוד ולכן כל המשפחה נכנסה לבידוד וכולם צריכים לעשות בדיקת קורונה. אם בית הספר היה חושב לפני שיבוץ המערכת והמורה בכל כך הרבה כיתות, ניתן היה לחסוך הרבה עוגמת נפש וכולי תקווה שאף אחד מהילדים לא נדבק".

הכיתות אשר מחוייבות בבידוד: א' 1, 2, 3, 4, 5, 6. כיתה ב' 3, כיתות ג' 1, 4, 5. כיתות ד' 3, 4. בנוסף, הקפסולות הבאות נדרשות גם הן בבידוד וילמדו מרחוק:  ג׳ 2 קפסולה 1, ג׳ 3 קפסולה 2 , ד׳ 2 קפסולה 2 , ד׳ 5 קפסולה 2. תלמידות ותלמידי שכבות ה׳ ו׳  ילמדו כרגיל בחטיבת הביניים מאחר ולא נחשפו.

מעיריית כפר סבא נמסר: "בתי הספר פועלים בהתאם לכל הנחיות משרד הבריאות, משרד החינוך והממשלה, וכך גם הפעילות בבית הספר לאה גולדברג. לצערנו, אכן קיימת תחלואה בבית הספר, כפי שקורה ברחבי הארץ כולה. שיעורי חינוך גופני מוחרגים ע"י משרד החינוך, ואף על פי שהתקיימו באוויר הפתוח או בחללים גדולים, תוך שמירה על ההנחיות, התקבלה ההוראה לחייב את כלל התלמידים בבידוד. הורי בית הספר עודכנו בדבר, כפי שנעשה בכל מקרה תחלואה במוסד חינוכי ואנו מאחלים בריאות ורפואה שלמה למורה ולתלמידים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית הספר פעל עפ"י המתווה של משרד החינוך לגבי מורים של חינוך גופני.
    אם היו משבצים אותו בכיתה והיה מלמד מתמ', שפה וכו ההורים היו מתלוננים
    למה מורה לחנ"ג מלמד מקצועות אלה או למה לא בכל הכיתות מלמדים חנ"ג….
    בכל הארץ נכנסים לבידוד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דם מורי החינוך הגופני הוא הפקר שלא ברור איפה ארכון מורי החינוך הגופני והסתדרות המורים ששותקת על מה שנעשה. להגיד שבעוד שבועיים יצאו לשביתה זה הפקרות. מה חשבו שיקרה בשבועיים?

  3. מאיר

    בס"ד נראה שאף פעם הייתם תלמידים. כמה זמן לוקח שיעור ספורט בבית ספר? שעה, שעה וחצי, אז ככה מספיק רק מורה אחת בשביל ללמד את כל תלמידים.

  4. מורה

    דמנו הפקר.
    איך יתכן…כי זילות חיי מורה.
    ושימו לב.גם תלמידים.כולם משלמים את המחיר.

  5. מורה לספורט

    הורים אתם יורקים קבוע לבאר שאתם שותים ממנה אתם פשוט מזוהמים וטינופות.
    יואב גלנט ,גאון הדור הסוציופט, דאג להחריג את כל המורים לספורט המסכנים שעובדים קשה מכל המורים עם אפס הגנה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר