גן אלון בכפר סבא, צילום עיריית כפר סבא

קצר או ארוך? היום מתחיל רישום מקוון לגני הילדים, כך זה יתנהל

הרישום יתנהל במספר שלבים כאשר בשלב הראשון תבחרו את זרם החינוך ולאחר מכן בין גן יול"א לבין גן שבו יום לימודים קצר

פורסם בתאריך: 14.1.21 12:52

עיריית כפר סבא פתחה היום, יום חמישי ה-14.1, את הרישום לגני הילדים העירוניים. מודל הרישום, אשר סוכם בשיתוף עם ועד הורי גני הילדים, יהיה מקוון, קל ונוח. שלב הרישום הראשון, אשר יימשך עד ל-3.2, יכלול בחירה של זרם החינוך (ממלכתי, ממלכתי-דתי, חינוך מיוחד, חב"ד ומוכר שאינו רשמי) ובחירה בשעת סיום יום הלימודים: בשעה 14:00 (גן יום לימודים קצר) או בשעה 17:00 (גן יום לימודים ארוך).
להורים אשר יבחרו לרשום את ילדיהם לגן המסתיים בשעה 14:00, יוצגו שתי אפשרויות בחירה נוספות. אפשרויות אלו רלוונטיות במידה ולא ייפתח גן יום לימודים קצר בקרבת מקום מגוריהם, בשל מיעוט נרשמים (פחות מ 25 ילדים), ולכן חשוב שההורים יסמנו אחת מהאפשרויות בהתאם להעדפותיהם: רישום לגן המסתיים בשעה 14:00 (יום לימודים קצר) בשכונה סמוכה או רישום לגן יום לימודים ארוך, המסתיים בשעה 17:00, בו ניתן לסיים את יום הלימודים גם בשעה 14:00.
יודגש, כי מיקומי הגנים הקצרים ייקבעו תוך התאמת ההיצע לביקוש, כך שיתקיים טיוב ואופטימיזציה של מיקומי הגנים, על מנת שישרתו את הכמות המירבית של המבקשים. זאת תוך התבוננות גיאוגרפית רחבה. כמו כן, ככל וישולבו ילדים אשר יסיימו את יום הלימודים בשעה 14:00 בגני יום לימודים ארוך, תשאף העיריה כי מספר הילדים לא יעלה על עשרה אחוזים מילדי הגן, בהתחשב בנסיבות הקונקרטיות של כל גן ובהתאם לביקושי הרישום.
הרישום לגני הילדים לשנת הלימודים תשפ"ב יתבצע באופן מקוון באתר העירייה, בהתאם לחתך גיל הילדים, כאשר כל פרטי הגנים, אופן הרישום והשיבוץ מפורטים בחוברת מידע מפורטת באתר העירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר