חטיבת שרת. צילום עיריית כפר סבא

רפי סער רוצה לפתוח את החטיבות, הנהגת הורי כפר סבא מצטרפת למחאה הארצית

ראש העירייה פנה אל שר החינוך יואב גלנט, בבקשה כי יקדים את חזרת תלמידי ותלמידות החטיבות לבתי הספר בערים ירוקות וצהובות. סביב אותו עניין תתקיים היום שביתת זום ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 18.2.21 08:06

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, פנה ביום שלישי אל שר החינוך, ח"כ יואב גלנט, בבקשה כי יאפשר את חזרתם ללימודים באופן מיידי של תלמידות ותלמידי חטיבות הביניים – שעל פי המתווה של קבינט הקורונה צפויים לחזור למוסדות החינוך רק בפעימה השלישית, בחודש מרץ. "תלמידים אלה הם הנפגעים העיקריים מהמצב, כאשר בשנה האחרונה למדו מרבית הזמן מביתם והם משוועים לחזור לספסל הלימודים ולפגוש את חבריהם", כתב סער לשר גלנט. "לתפיסתי, מערכת החינוך אינה אחראית רק על הפן הפדגוגי, אלא גם על מצבם הנפשי והחברתי של התלמידים הללו, וזהו צו השעה להחזירם למסגרת תומכת".
עוד כתב ראש העיר לשר, כי אינו מוצא כל סיבה מדוע בערים ירוקות או צהובות לא ייפתחו בתי הספר לתלמידות ותלמידי החטיבות. סער כתב עוד לשר: "יש בכוונתי להנחות את בתי הספר להיערך לפתיחה כבר ביום ראשון הקרוב, 21.02, שכן המשמעויות של חזרתם ללימודים ולמסגרת סדורה חשובות עד מאוד לבריאותם הנפשית ולחינוכם של ילדינו. העיר כפר סבא, במרבית תקופת הקורונה, הייתה עיר בטוחה ויותר מכך. העיר מובילה בשיעור המתחסנים באוכלוסייה. צוותי החינוך בכפר סבא ערוכים לקבל את התלמידות והתלמידים באופן מיידי".

תגובת משרד החינוך תובא כאן כשתתקבל.

בתוך כך מצטרפת היום הנהגת ההורים בכפר סבא למחאה של הנהגת ההורים הארצית, על כך דתלמידי ז'- י' יחזרו רק בפעימה השלישית. לאור זאת ובמסגרת המחאה, מתקיימת שביתת זום ברחבי הארץ. הנהגת ההורים הארצית מוחה על המתווה ומבקשת שתלמידי ז'- י' (בערים ירוקות וצהובות) יחזרו כבר בפעימה הקרובה, השנייה, שתהיה בראשון הקרוב. תלמידים מעשרות ערים ויישובים מכל חלקי הארץ (הרצליה, רעננה, כפר סבא, פתח תקוה) ייקחו חלק בהשבתה, שתתקיים היום, חלק ישביתו לשעתיים וחלק ליום שלם. בכפר סבא השביתה היא ליום שלם. בהנהגות ההורים טוענים שלא ייתכן שהקניונים והחנויות ייפתחו וכיתות ז'- י' יישארו בבית. עוד הם מציינים שמעבר למצב הלימודי, הריחוק החברתי מביא את הילדים למצבים קשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר