גן ילדים בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא
גן ילדים בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא

גני הילדים חוזרים לפעול שישה ימים בשבוע

כך סוכם בין ועד הורי הגנים והעירייה. בוועד ביקשו מההורים לגלות אחריות ולא לשלוח לגן ילד שאינו חש בטוב גם אם הוא רק "קצת מנוזל"

פורסם בתאריך: 1.3.21 08:39

ועד הורי הגנים והעירייה הודיעו כי גני הילדים חוזרים החל מהשבוע לפעול במשך שישה ימים בשבוע. הוועד הודיע כי בהמשך לשיחות שניהלו עם העירייה, ולאחר בחינה חוזרת של מצב התחלואה בעיר ושל בקשתם לחזור להפעלה של הגנים במשך שישה ימים בשבוע, החליטה העירייה לפתוח את גני הילדים בעיר גם ביום שישי. בוועד מבקשים להדגיש שיחד עם זאת, רמות התחלואה בארץ עדיין גבוהות ויש לא מעט מקרי הדבקה וכתוצאה מכך ישנו מחסור חמור בכוח אדם בעיר ולכן יש להביא בחשבון כי פתיחת גני הילדים בימי שישי בכפוף למגבלות משרד הבריאות (חשיפה של אשת צוות לעד ארבעה גנים), ייתכן וייווצרו קשיים. "אנו עדים לכך שגם תסמינים קלים ביותר עשויים להוביל להתפרצות של הנגיף. מה שבעבר היה חום, שיעול וכאבים, היום יכול להיראות כצינון קטן – ואז כאמור מתפרץ הנגיף. לכן, אנו קוראים לכל מי שמבחין כי הוא או ילדו "קצת מנוזל", "קצת מצונן", "קצת מתעטש" – לא לשלוח אותו לגן", כותבים בוועד להורים ומבקשים מהם לגלות אחריות.
יצוין כי כבר תקופה ארוכה ההורים בכפר סבא מבקרים את החלטת העירייה להפעיל את גני העירייה במשך חמישה ימים בשבוע בלבד. לטענת ההורים, הם מבינים את המטרה של העירייה לצמצם את מספר אנשי הצוות הנכנסים לכל גן ובאים במגע עם הילדים, אך אי קיום הלימודים בימי שישי אינו מקטין את הסיכוי להדבקה, מאחר ובמידה והסייעת או הגננת חולות או מחסירות, נשלחות מחליפות.
מעיריית כפר סבא נמסר: "נוכח הירידה בתחלואה ובהתאם להערכת המצב, הנחה ראש העיר רפי סער להחזיר את הפעילות בימי שישי בגני הילדים. עיריית כפר סבא פועלת כל הזמן לשמור על פעילות סדירה של הגנים, למרות אתגרי התקופה וכוח האדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר