הדמיה בית ספר רמז, באדיבות "שירי פרץ אדריכלים"

בשבוע הבא: שלב ב' של שיפוץ בית ספר רמז יוצא לדרך

עלות שלב זה נאמדת בכארבעה מיליון שקלים, במסגרתו ייבנה מבנה חדש שיכלול שלושה מפלסים, בהם שלוש כיתות לימוד בכל קומה וחדרי שירותים

פורסם בתאריך: 12.4.21 09:12

שלב ב' של שיפוץ ושדרוג בית הספר הממלכתי רמז, שעלותו נאמדת בכארבעה מיליון שקלים, יחל בשבוע הבא. במסגרתו ייבנה מבנה חדש, שיתחבר למבנה הקיים, בחלק הצפון מערבי של המוסד. המבנה החדש שייבנה כולל שלושה מפלסים, בהם שלוש כיתות לימוד בכל קומה וחדרי שירותים. כמו כן, יבנו גשרים לחיבור בין המבנים. שדרוג בית הספר נעשה בשלושה שלבים, כאשר שלב א' היה שיפוץ מבנה עציון בקיץ 2020. האגף החדש הנבנה בבית הספר ייתן מענה לחיבור בין שאר האגפים הקיימים, שהיו מנותקים, כמו גם מענה לתוספת חדרי שירותים לכל קומה. הכיתות באגף החדש יחליפו כיתות במבנה המרכזי, אשר יבוטלו ובמקומן ייבנה מרחב לימודי ענק פתוח עם פינות למידה ומשחקים ואזור התכנסות רב תכליתי. שלב ג', שיתבצע בעתיד, יכלול את שיפוץ המבנה המרכזי של בית הספר.
בעירייה מציינים שבמהלך השנתיים האחרונות הושקעו בשיפוץ ושדרוג מבני חינוך בעיר כ-170 מיליון שקלים, הכוללים בין היתר בניית חטיבה חדשה במערב העיר, שדרוג שתי החטיבות הוותיקות שרת ושז"ר, הקמת מרחבי למידה חדשניים, שיפוץ חצרות, עבודות הנגשה, ועוד. כמו כן, לאחרונה החל שלב ב' של שדרוג ושיפוץ בית הספר היסודי גולדה מאיר, הממוקם ברחוב השלום – תוכנית הכוללת את הריסת האגף המערבי והקמת אגף חדש בן שתי קומות, ובו 12 כיתות, שני מרחבים מוגנים שישמשו כחדרי טכנולוגיה, ספרייה וחדרי שירותים, כמו גם שינויים פנימיים באגף המזרחי.

ראש העירייה, רפי סער אמר: "המטרה שלנו היא שכל תלמידות ותלמידי העיר ילמדו במבנים חדשניים, המותאמים לפדגוגיית העתיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר