מצעד הגאווה הווירטואלי של תיכון כצנלסון

מיזם ייחודי בכצנלסון: מצעד גאווה וירטואלי. גם אתם יכולים להוסיף דמויות

עינבל אריאלי, מורה למדעי החברה ואחראית קשרי קהילה בתיכון, אחראית על הפרויקט בו משאית וירטואלית מציגה דמויות להט"ביות מעוררות השראה. "הופתעתי ושמחתי שהפרויקט התרחב מעבר לגזרה המקומית", היא אומרת

פורסם בתאריך: 15.6.21 16:46

לרגל חודש הגאווה, החליט תיכון כצנלסון בכפר סבא לצאת במיזם ייחודי ואינטראקטיבי – "מצעד הגאווה הווירטואלי". המשאית הווירטואלית מציגה דמויות להט"ביות מעוררות השראה מישראל והעולם, וכן חושפת את הגיוון הנרחב של הקהילה. בנוסף, המיזם הווירטואלי מאפשר לכל אחד להשפיע ולהוסיף דמות למצעד. כך גם תושבי העיר יכולים לתרום לפרויקט ולגלות מעורבות.
ברחבי תיכון כצנלסון בעיר נתלו ברקודים צבעוניים תחת הכותרת "סרקו אותי", וכן הוקדש שיעור חינוך לנושא, בו בכל כיתה דנו במיזם ובמשמעויות שלו. הדמויות המוצעות בידי תושבי העיר עוברות סינון על מנת לוודא את אמיתות המידע המועלה.

היכנסו כאן למצעד הגאווה הוירטואלי

עינבל אריאלי, מורה למדעי החברה ואחראית תקשוב וקשרי קהילה בתיכון כצנלסון, היא מובילת הפרויקט. עינבל מספרת: "מדובר בחלק מכלל הפעילויות לחודש הגאווה בבית הספר. חשבנו מה אפשר לעשות בחודש הזה, והחלטנו על מצעד גאווה וירטואלי. מנהל בית הספר, ד"ר טובי רוזנברג מלליס, הציע שנכניס דמויות מעוררות השראה מקהילת הלהט"ב, ביניהן אורנה בנאי, דנה אינטרנשיונל, יהודה פוליקר, המחזאי טנסי וויליאמס ופרדי מרקורי סולן להקת קווין. בנוסף, יש לקהל את האפשרות להוסיף ערכים ודמויות משלו, שיעברו סינון על ידינו. המיזם עלה לאוויר אומנם בתחילת חודש יוני, אבל אין לו מועד סיום משוער, כאשר השאיפה היא שיישאר גלוי כל הזמן ויגיע לכמה שיותר אנשים".

מרוצה מהתוצאות?
"זה קיבל הרבה יותר תגובות חיוביות ממה שצפיתי, כי חשבתי שזה יהיה משהו מאוד מקומי.הופתעתי ושמחתי שהפרויקט התרחב מעבר לגזרה המקומית, ואני מאוד שמחה, כי זה מאפשר להרחיב את השיח בנושא".

קיראו גם:

הפנינג, דגלים וחנוכת הבית הגאה: כך תציין כפר סבא את חודש הגאווה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר