בית הספר לאה גולדברג. צילום עזרא לוי
בית הספר לאה גולדברג. צילום עזרא לוי

בשנה אחת: חמישה מנהלי/ות בתי ספר בכפר סבא מסיימים את תפקידם

שינויים רבים בבתי הספר בכפר סבא: בחמישה בתי ספר יתחילו את שנת הלימודים הבאה מנהלים ומנהלות חדשים

פורסם בתאריך: 27.6.21 13:16

בתום קדנציה קצרה של שלוש שנים בלבד, עוזבת מנהלת בית הספר היסודי לאה גולדברג בכפר סבא, זהבית קרן מגל, את תפקידה. קרן מגל הודיעה על כך בתחילת השבוע. מדובר במנהלת החמישית במספר שמודיעה על סיום תפקידה בתום שנת הלימודים הנוכחית או במהלכה. פרט לכך מסיימים שלושה מנהלים נוספים את תפקידם בתום שנת הלימודים הנוכחית – גילה בן יוסף מנהלת בי"ס גורדון, תומר גרשוביץ מנהל בית הספר הדמוקרטי וטליה הפטקה מנצור, מנהלת החטיבה הירוקה שהודיעה על עזיבתה בתום השנה הנוכחית לאחר שנה אחת בתפקיד. אפרת חומסקי, מנהלת תיכון רבין, פרשה לפני מספר חודשים. לדברי משרד החינוך, זהבית קרן מגל יצאה לשנת שבתון וצפויה לחזור לתפקידה בתום השנה.

קרן מגל כתבה להורי התלמידים: "ברצוני לשתף אתכם בהחלטתי לסיים את תפקידי כמנהלת בי"ס לאה גולדברג בסיום שנה זו. בימים אלו, לצד העבודה המאומצת על סיום השנה, אני והצוות הניהולי עסוקים בתכנון ובניית שנת הלימודים הבאה תשפ"ב. אמשיך ללוות את הצוות החינוכי ככל שיידרש על מנת ששנת הלימודים הבאה באופן מיטבי".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש, אמר: "בימים אלה מסתיימת שנת הלימודים תשפ"א. שנה מאתגרת, תובענית, שנה שלא היו לנו כמוה וכולנו גם מקווים שגם לא יהיו. אני לא יודע לומר בוודאות מהי הסיבה לעזיבתה של זהבית שניהלה את בית הספר במשך 3 שנים בלבד והייתה מאוד אהודה על הילדים ומוערכת ע"י ההורים. זהבית היא המנהלת החמישית שעוזבת את מערכת החינוך העירונית בסוף השנה הזאת וזה בהחלט מעורר לא מעט סימני שאלה ובעיקר דאגה. מנהלות ומנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים הם העוגן של מערכת החינוך שלנו בעיר, הם הוצבו השנה בחזית המאבק בקורונה תוך התמודדות אישית ומציאות קשה שנכפתה על כולנו. כולי תקווה שבעיריית כפר סבא יעשו מעשה ויבינו שהשקעה אמיתית בחינוך היא לפני הכל טיפוח ההון האנושי שמוביל אותה ויפה שעה אחת קודם".

מעיריית כפר סבא נמסר: "באופן טבעי ולאחר שנים במערכת החינוך העירונית, החליטו מספר מנהלי בתי ספר על פרישה וחלקם על יציאה לחופשה. ניהול בית ספר הינו משרה אינטנסיבית במיוחד ולכן הרצון לפרוש במיוחד לאחר שנת קורונה מאתגרת, הינו אך טבעי ונכון. מרבית המורים פרשו לאחר שנים ארוכות במערכת החינוך – מנהלת בי"ס גורדון, לאחר 9 שנים בתפקיד; מנהל הדמוקרטי, לאחר 11 שנה. שוב, לצערנו גורמים בעיר מנצלים סבב תחלופה ורענון, כדי להמציא חרושת שמועות החוטאת לאמת. כפר סבא תמשיך להיות מובילה בחינוך עוד שנים רבות גם בזכות ניהול איכותי והון אנושי מצוין".

תגובת משרד החינוך: "גילה בן יוסף שניהלה את ביה"ס גורדון ביקשה לעבור לתפקיד הדרכה מחוזי אחרי תשע שנות ניהול. תומר גרשוביץ, המנהל לשעבר של ביה"ס הדמוקרטי עבר לתפקיד ב"אבני ראשה" אחרי 11 שנות ניהול. זהבית קרן מגל מנהלת בי"ס לאה גולדברג יוצאת לשנת שבתון, טליה הפטקה מנצור שניהלה את ביה"ס חט"ב הירוקה מסיימת את תפקידה מסיבות אישיות שלה, אפרת חומסקי מנהלת תיכון רבין לשעבר בחרה לפרוש מטעמים אישיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר