מיכל ניסן, מנהלת החטיבה החדשה בשכונה הירוקה 60

מיכל ניסן נבחרה לנהל את החטיבה החדשה בשכונה הירוקה הדרומית

ניסן תחליף את טליה מנצור שהודיעה על סיום עבודתה בחטיבה. בין תפקידיה הקודמים של ניסן: מנהלת יחידת הערכה במחוז, ומדריכה מחוזית בתחום הטכנולוגי-פדגוגי

פורסם בתאריך: 28.6.21 08:25

מיכל ניסן היא המנהלת החדשה אשר נבחרה לחטיבה החדשה בשכונה הירוקה 60. היא תחליף את טליה מנצור שהודיעה על סיום עתפקידה בחטיבה לאחר שנה אחת, זאת מסיבות אישיות.

ניסן (50), נשואה ואם לשניים, היא בעלת ניסיון של 27 שנה במערכת החינוך. היא בעלת תואר ראשון בחינוך, ובוגרת קורס בהוראת המתמטיקה, בטכנולוגיות בחינוך וכן קורס להכשרת מנהלים. בין תפקידיה הקודמים, מילאה ניסן שורה של תפקידים במחוז מרכז משרד החינוך, ביניהם מנהלת יחידת הערכה במחוז, ומדריכה מחוזית בתחום הטכנולוגי-פדגוגי. לפני כן שימשה ניסן כמחנכת ומורה למתמטיקה, לתרבות ישראל ורכזת תקשוב.

ניסן אמרה: "שמחה וגאה לקבל לידיי את ניהול החטיבה. אעבוד בשיתוף פעולה ובליווי של מפקחת בית הספר, עיריית כפר סבא וועד ההורים. אני נרגשת ומצפה לפעול יחד למען תלמידי החטיבה והוריהם, לפתוח את שנת הלימודים החדשה באופן מיטבי ולהצעיד יחד את בית הספר לעבר הצלחות חדשות".

ראש העירייה רפי סער: "מברך ושמח על הבחירה המצוינת במנהלת החדשה לחטיבה החדשה, ומאחל לה הצלחה בתפקידה המשמעותי החדש. אני מודה לאגף החינוך על ביצוע עבודת עומק לגיוס הדמות המתאימה ביותר לתפקיד, שתצעיד את החטיבה החדשה יחד עם העירייה, משרד החינוך וועד ההורים לעבר אפיקים והישגים חדשים".

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: "אני מברכת את מנהלת החטיבה החדשה על כניסתה לתפקיד החדש והחשוב. מיכל נבחרה מתוך עשרות מועמדים ראויים, תוך סינון קפדני ועמוק. יחד עם ועד ההורים נקדם את החטיבה החדשה לעבר יעדים והצלחות חדשות, בשותפות ותוך שימת התלמיד במרכז. אני מודה לטליה מנצור על עבודתה המסורה במהלך השנה החולפת, ומאחלת לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר