גן ילדים. צילום זאב שטרן
גן ילדים. צילום אילוסטרציה זאב שטרן, לגן המצולם אין קשר לכתבה

עולים שלב: ועד הגנים מתארגן למאבק משפטי נגד עיריית כפר סבא

בוועד טוענים שהעירייה אינה מחזירה כספי גביית יתר ואינה מתייחסת לבעיות רבות בקייטנות. יו"ר הוועד, צביקה דוידוביץ': "עירייה אינה יכולה שלא לכבד הסכמים". העירייה: "אגף החינוך פועל במסירות ובמקצועיות למען תלמידי כפר סבא והוריהם"

פורסם בתאריך: 20.7.21 09:39

ועד הורי הגנים בכפר סבא ממשיך במאבקו נגד העירייה והודיע כי הוא בודק נקיטת אמצעים משפטיים נגד העירייה. זאת על רקע טענות הוועד על סירוב העירייה להתייחס לפניותיו בשורה של נושאים, ביניהם החזר כספים מגביית יתר, קיצוץ בימי קייטנה ועוד. הוועד הודיע כי בתור הגוף המייצג את ילדי הגנים והוריהם, הם אינם מתכוונים לעבור לסדר היום ובוחנים את האפשרויות המשפטיות העומדות לפניהם. ראשי הוועד פנו אל ההורים כדי לגייס עורכי דין מתנדבים מקרבם. בהודעה עליה חתום יו"ר הוועד, צביקה דוידוביץ', נכתב: "במסגרת הפרת ההסכמים של העירייה מול הנהגת ההורים אנחנו רוצים להתקדם במסלול המשפטי מול העירייה. נשמח לסיוע ללא תשלום מהורים שהם גם עו"ד שאינם עובדי מדינה ו/או רשות מקומית אחרת".

דוידוביץ' אמר לצומת השרון: "העירייה לא מכבדת הסכמים מול ההורים, גובה תעריפים ללא סיכום מול ההורים ובתעריפים הכי גבוהים אי פעם בכפר סבא, וזאת למרות שמדד המחירים לצרכן ירד. בתכולה יש יום לימודים פחות והם "לקחו" 50 ש"ח שההורים הסכימו שנה שעברה לתת מיוזמתם בעבור תוספת פעילויות, שאגב העירייה לא נותנת כלל השנה. בנוסף, המפעיל זכאי לאלפי ש"ח בעבור כל גן מהמדינה והחיסכון הזה לא מתורגם כלל להורים. העירייה עדיין לא השיבה להורים סכומים, שהיא עצמה הודתה שגבתה לא כדין על שנת הלימודים. כמו כן, אפס התייחסות לגבי היעדר סייעות לילדים אלרגניים למרות שהם מחויבים לכך מאחר והקייטנה מופעלת ע"י חברה בבעלות העירייה, ואפס מענה לילדי חינוך מיוחד עיכוב התפתחותי לקייטנות בחודש אוגוסט. אנחנו לא נוותר על כסף של הורים והעירייה לא יכולה שלא לכבד הסכמים, גם בזמנים קשים".

מעיריית כפר סבא נמסר: "העירייה טרם קיבלה פניה משפטית, ותגיב בהתאם במסגרת בית המשפט. ככלל נבהיר, כי אגף החינוך פועל וימשיך לפעול במסירות ובמקצועיות למען תלמידי כפר סבא והוריהם, תוך המשך הידברות ושקיפות מול ועד ההורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר