דורון שחור

יו"ר מועצת התלמידים המחוזית הנבחרת: דורון שחור מכפר סבא

תלמידת תיכון גלילי בעיר זכתה לכבוד להיות בראש הגוף המייצג את כלל תלמידי בתי הספר. שחור: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

פורסם בתאריך: 18.8.21 09:12

מועצת התלמידים של מחוז מרכז לשנת הלימודים הקרובה תשפ"ב נבחרה בתחילת החודש (3.8), כאשר מי שתעמוד בראשות המועצה היא דורון שחור, תלמידת תיכון גלילי בכפר סבא, שתחגוג 16 בעוד שלושה חודשים.
יש לציין, כי בני נוער המייצגים את בתי הספר מכלל הרשויות במחוז מרכז, חברו ובחרו את בעלי התפקידים למזכירות המובילה את מועצת התלמידים של מחוז מרכז בשנת הלימודים הקרובה. מועצת התלמידים הינה גוף ייצוגי הפועל ומופעל על ידי מנהיגות נוער, הגוף מקדם ערכים דמוקרטיים בבתי הספר ובקהילה. המועצה נבחרת בבחירות דמוקרטיות, ועליה לייצג את כלל תלמידי בתי הספר. הפעילות במועצה מאפשרת התנסות באזרחות פעילה תוך עמידה על זכויות האדם והאזרח. מעורבותה של המועצה בחיי בית הספר מחזקת את קהילת בית הספר כגוף חינוכי. כמו כן, היא מכינה את התלמידים לחיים בחברה דמוקרטית.

יו"ר ועדת נוער וקהילה אור שיה ספילקין תלמידת תיכון מטרווסט רעננה

נציגה נוספת לאזור השרון במועצה המחוזית, היא אור שיה ספילקין תלמידת תיכון מטרווסט מרעננה, שנבחרה לתפקיד יו"ר ועדת נוער וקהילה, המוציאה לפועל את תכניות המועצה הארצית במגוון ועדות משנה ובפורומים שונים.

דורון, ברכות. מה זה עבורך להיות יו"ר מועצת תלמידים מרכז?
"אני אחראית לייצג את בני ובנות הנוער במחוז אל מול מקבלי ההחלטות במשרד החינוך, גופים חיצוניים ומול המזכירות המורחבת הארצית. אני אחראית להעביר כל מידע שיוצא מהמחוז שלי החוצה, ולדאוג להעביר את המידע מהאנשים שמעליי".
עד כמה שמחת על הבחירה בך?
"לגמרי שמחתי! חיכיתי ליום הזה הרבה מאוד זמן, אחרי הרבה מאוד מחשבות ולבטים. אני כל כך שמחה שהמליאה נתנה בי את האמון שלה ומקווה שאצליח לעמוד בציפיות. בנוסף, ארצה להגיד תודה למתמודדים הנוספים, היה לי הכבוד להיות איתם בתהליך הבחירות הזה".

מה השאיפות לעתיד?
"אני מקווה שיצא לי לעבוד בתחום החינוך, זה עניין אותי מאז ומתמיד, ובתור נערה אני רואה כמה הקשר עם המורים שלך או המדריכים שלך הוא כל כך חשוב וכל כך משפיע, והלוואי ואני אהיה הדמות המשפיעה הזו בחיי הבוגרים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מעריצה של דורון שחור

    אין על הדורון הזאת! רק טוב היא עושה לנוער במחוז! המשיכי כך!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר