מנהלת בית ספר לאה גולדברג, מירי ספקטור, צילום פרטי

בהצלחה: נבחרה מנהלת חדשה לבית הספר לאה גולדברג

מירי ספקטור, אשר שמשה עד לאחרונה כסגנית מנהלת בית הספר ברנר, תנהל את בית הספר לאה גולדברג בשכונה הירוקה הצפונית

פורסם בתאריך: 23.8.21 08:55

מירי ספקטור היא אשת החינוך שנבחרה לנהל את בית הספר היסודי לאה גולדברג. ספקטור, אשר שמשה עד לאחרונה כסגנית מנהלת בית הספר "ברנר", תנהל את בית הספר הממוקם בשכונה הירוקה הצפונית, ותחליף את המנהלת היוצאת, זהבית מגל.

ספקטור היא בעלת תואר B.Ed בחינוך מיוחד והוראת ספרות, ותואר שני בייעוץ חינוכי, מטעם האוניברסיטה העברית. כמו כן, היא בוגרת התוכנית להכשרת מנהלים – אבני ראשה, באוניברסיטה הפתוחה. מנהלת בית הספר הנכנסת היא בעלת ניסיון של 18 שנה בהן מלאה שורה של תפקידים במערכת החינוך, ביניהם: מחנכת, יועצת, רכזת פדגוגית, מדריכת שפה מחוזית וחברת צוות ניהול. ספקטור היא תושבת העיר ובוגרת מערכת החינוך של כפר סבא.

ספקטור אמרה: "נפלה בחלקי זכות גדולה להיבחר לנהל את בית ספרנו לאה גולדברג, להצטרף לעשייה הברוכה שנעשתה עד כה וביחד עם הצוות ועם קהילת ההורים הבית ספרית, להמשיך להצעיד את בית הספר קדימה. אני בעיצומה של חפיפה עם זהבית, מנהלת הספר היוצאת, אני מודה לה על נכונותה ועזרתה".

ראש העירייה, רפי סער: "אני מברך את ספקטור עם כניסתה לתפקידה החדש. מירי ספקטור בעלת עבר עשיר במילוי תפקידים חינוכיים בעירנו שמקנים לה את הניסיון והידע המקצועי הדרוש על מנת להוביל את בית הספר לאה גולדברג למחוזות חדשים של הצלחות והישגים. אני מאחל לה, לאגף החינוך ולקהילת ההורים בבית הספר הצלחה רבה בעשייה המשותפת".

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: "מירי ספקטור נבחרה לתפקיד החשוב של מנהלת לאה גולדברג לאחר סינון מעמיק של עשרות מועמדות ומועמדים ראויים לתפקיד, ואנו שמחים כי קהילת לאה גולדברג זוכה במנהלת חדשה כה איכותית. קהילת לאה גולדברג מורכבת מתושבים מעורבים ומגובשים, ויחד אני בטוחה כי נמשיך להצעיד את תלמידי בית הספר, לעבר יוזמות פדגוגיות וחברתיות נפלאות חדשות. אנו מודים לזהבית מגל על העשייה המבורכת והמסורה שהעניקה במהלך ה-3 שנים האחרונות לבית הספר, ומאחלים לה הצלחה גדולה בכל אשר תפנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר