מימין, פנינה קוזניץ, ענבל סעד, איתי קנטור

בהצלחה: שלושה מנהלי בתי ספר חדשים בכפר סבא

שלושה מנהלי בתי ספר חדשים נכנסים לתפקידם בימים אלה: ענבל סעד תנהל את בית ספר אופירה נבון, איתי קנטור את  חטיבת בר לב ופנינה קוזניץ את בית ספר רמז

פורסם בתאריך: 31.8.21 16:58

שלושה מנהלים חדשים נכנסים לתפקידם בימים אלה, רגע לפני פתיחת שנת הלימודים: ענבל סעד תנהל את בית ספר אופירה נבון, איתי קנטור את חטיבת בר לב ופנינה קוזניץ את בית ספר רמז.

ענבל סעד, המנהלת החדשה של בית ספר אופירה נבון, היא תושבת כפר סבא, נשואה ואמא לשלושה. סעד בעלת ותק של כ-20 שנה במערכת החינוך, בהן התמחתה בחינוך המיוחד ובלקויות למידה. היא בעלת תואר ראשון בחינוך בהתמחות חינוך מיוחד מבית ברל, תואר שני בהתמחות חינוך מיוחד באוניברסיטת בר אילן וכן בוגרת השתלמות רכזים פדגוגיים בבתי ספר יסודיים. בשנתיים האחרונות ניהלה את תחום הפדגוגיה בבית ספר "אופירה נבון" ושימשה כמחנכת כיתה.

איתי קנטור הוא תושב העיר כפר סבא, נשוי ואב לשתי בנות, בשנתיים האחרונות שימש כמנהל בית הספר היסודי "פעמונים" ברעננה וכעת מונה למנהל של חטיבת הביניים בר לב. קנטור הוא בעל תואר ראשון בחינוך ומדעי החיים מבית ברל, ותואר שני בחינוך והוראת מדעי החיים מאוניברסיטת תל אביב, בנוסף הוא בוגר תוכנית ההכשרה למנהלי בית ספר מטעם אבני ראשה והתוכנית להוראת תלמידים מצטיינים ומחוננים מאוניברסיטת תל אביב. קנטור מילא שורה של תפקידים במערכת החינוך, ביניהם כמחנך, רכז שכבה וסגן מנהל.

איתי קנטור, מנהל חטיבת בר לב

פנינה קוזניץ, נשואה ואם לשניים, מונתה למנהלת בית הספר רמז. קוזניץ היא בעלת ותק של כ-20 שנה כמורה ומחנכת, ובעלת התמחות בחינוך המיוחד. קוזניץ בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד לבתי ספר יסודיים ממכללת לוינסקי ותואר שני בניהול מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה. במהלך שנותיה כמורה ומחנכת, התנסתה במגוון תפקידי חינוך והוראה, ביניהם חינוך כיתות, והובלה וריכוז של תחום החינוך המיוחד בבית הספר בו עבדה, שכלל צוות רחב של מורים וצוותים פרא-רפואיים וריכוז שכבה.

פנינה קוזניץ, מנהלת בית ספר רמז

ענבל סעד אמרה: "בכיתות הנמוכות מונחות אבני היסוד של חינוך ילדינו, על כן, אני בטוחה שבתהליכים של העצמה, תפיסה חיובית ואמונה עצמית נצליח להוביל את דור העתיד להישגיות, למידה משמעותית ועמידה במטרות שלהם".

ענבל סעד, מנהלת בית ספר אופירה נבון

איתי קנטור אמר: "אני רואה בחינוך שליחות ולכן לקחתי על עצמי ניהול בית ספר, תפקיד משמעותי וחשוב בייחוד בתקופה זו".

פנינה קוזניץ אמרה: "כאשת חינוך, מזה 20 שנים, תמיד עסקתי בתפקידים אשר ליבת העשייה בהם הייתה פעילות למען חברה טובה יותר, צמצום פערים חברתיים, יחסים שוויוניים, סובלנות וכבוד האדם. מה שהניע אותי במעבר מתפקיד לתפקיד, היה בעיקר מידת היכולת שלי להשפיע על היבטים אלו".

 

ראש העירייה, רפי סער: "אני מברך את אנשי החינוך היקרים שמפנים את מקומם ואת המנהלים החדשים שמתקבלים בשמחה במערכת החינוך העירונית שלנו. ישנה חשיבות עצומה לאיכות כוח האדם המניע את מערכת החינוך שלנו ושלוקח חלק בהנהגתו. אנו בפתחה של שנת לימודים מרגשת, שטומנת בחובה שורה של מהלכים אסטרטגיים חדשים, שיצעידו את מערכת החינוך העירונית לעבר פסגות חדשות. אני סמוך ובטוח שענבל, איתי ופנינה יעשו עבודתם נאמנה ויוליכו את בתי הספר בניהולם למקומות מופלאים".

מנהלת אגף החינוך בעירייה, אסנת חכמון: "מנהלי בתי הספר החדשים נבחרו לתפקידם לאחר תהליך מיון מוקפד, מתוך עשרות מועמדים ראויים. אני מאחלת הצלחה רבה להנהלה החדשה בבר לב, רמז ואופירה נבון ובטוחה כי יחד בשיתוף פעולה עם קהילת ההורים ומשרד החינוך, נמשיך לקטוף הצלחות משמעותיות רבות בטיפוח והעצמת התלמידים שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אני

    איתי היה מורה שלי לביולוגיה לפני 15 שנים בערך.. אחד המורים המדהימים!!! שיהיה לו המון המון בהצלחה!! התלמידים שלו פשוט זכו באדם מדהים ומורה לחיים! עד היום זכור לי בתור אחד המורים שחיכיתי לשיעורים שלו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר