צילום דודו בכר

חדשות טובות להורים: הקלות בתשלום עבור צהרונים בכפר סבא

הורים לא יחויבו לשלם מראש על תוכנית ניצנים בבתי הספר, וכמו כן התעריף החודשי השנה מופחת. כל הסכומים בכתבה

פורסם בתאריך: 9.9.21 08:00

היום נפתחה שנת הלימודים תשפ"ב, וכבר אמש (ג') רשמה הנהגת ההורים העירונית הישג גדול שישפיע על אלפי הורים בעיר. לראשונה בעיר, ורק בכפר סבא, הודיעה העירייה כי הורים שילדיהם בכיתות א' עד ג' לא יהיו חייבים לשלם כעסקת חבילה מראש על תוכנית ניצנים בצהרונים בבתי הספר, ויוכלו לוותר על הצהרונים בפסח וחנוכה והתשלום יקוזז בהתאם. המשמעות – חיסכון של מאות שקלים לכל משפחה. כמו כן, התעריף החודשי השנה מופחת ועומד על 700 שקלים במקום 785 שקלים בשנה שעברה. גם התשלום עבור צהרוני כיתות ג' מוזל השנה – 850 שקלים במקום 935 שקלים אשתקד.
"אנחנו יודעים שהרבה הורים לא שולחים את הילדים, למרות שהם רשומים, כי הם יוצאים לחופשה משפחתית בחגים. ככה לא הגעת – לא שילמת, וזה יכול לחסוך עד 900 שקלים בשנה. היה מו"מ עיקש אבל בסוף יצא עשן לבן, העירייה שיתפה פעולה", אמרו גורמים בהנהגת ההורים.
בתוכנית ניצנים לצהרונים בבתי הספר מתקיימים הפעלות, חוגים, ומחולקת ארוחת צהריים לילדים. בנוסף, ישנם 14 ימים במהלך השנה בהם לא מתקיימים לימודים, פרט לתקופת החופש הגדול, והצהרון פועל מהבוקר עד 16:30. מדובר בחמישה ימים בפסח, חמישה בחנוכה ועוד ארבעה ימים פזורים במהלך השנה.
בהודעה שיצאה אמש להורים מטעם אגף החינוך העירוני והחברה לתרבות ופנאי נאמר: "אנו פותחים את שנת הלימודים תשפ"ב בהתרגשות ובשמחה וברצוננו לעדכנכם בבשורה חדשה במיוחד עבורכם ועבור ילדיכם – עיריית כפר סבא, בשיתוף מלא עם הנהגת ההורים העירונית, החליטה כי החל משנת הלימודים הנוכחית יופעל מתווה צהרוני תוכנית "ניצנים" בבתי הספר היסודיים בגמישות רבה, בכל הקשור לימי הקייטנה של חנוכה ופסח. עפ"י המתווה החדש, התשלום בגין ימי הפעילות בחנוכה ופסח ייגבה בנפרד, ורק עבור ילדות וילדים שישתתפו בפעילות זו. בהתאם לכך, התשלום החודשי עבור צהרוני ניצנים יעמוד השנה על סכום מוזל ומסובסד של 700 ש"ח לחודש בלבד (במקום 785 ש"ח לחודש), כאשר התשלום עבור צהרוני כיתות ג' יעמוד על סכום של 850 ש"ח לחודש (במקום 935 ₪ לחודש). היות ובוצע כבר חיוב עבור חודש ספטמבר לפי 785 ש"ח, ההפרש יוחזר להורים באופן יחסי בחיובים הבאים… כמו כן, בגין הימים הארוכים בחופשות חנוכה ופסח (5 ימים כ״א) ייגבה, כאמור, סכום נפרד נוסף של 450 ש"ח – רק עבור ילדות וילדים שישתתפו בפעילות זו".
יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש, בירך על ההחלטה: "מדובר ביוזמה של הנהגת ההורים, שנועדה לאפשר להורים בחירה. מי שבוחר שלא להשתתף בקייטנת חנוכה או פסח לא יידרש לשלם על כך והדבר יכול להביא לחיסכון של מאות שקלים בשנה למשפחה, מבלי לפגוע באיכות הצהרונים ומגוון התכנים. הנהגת ההורים פועלת כל העת למען ילדות וילדי העיר וההורים, ולשמחתנו זכינו לשיתוף פעולה מלא וראוי לציון של ראש העיר, מנכ"ל העיריה ומנהלת אגף החינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רק בריאות

    וואו איזו כתבה .. ואף מילה על הכאוס בהרשמות ובשיבוצים וגם לא על הקורונה.
    מערבבים ילדים מ-5 כיתות יחד משתי שכבות!! ומה קורה כשיש ילד אחד מאומת?
    בושה לעירייה שמתנהלת כך ומתעלמת מבריאות ילדנו!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר