הכתובת בשרותי תיכון גלילי

"מטריד מאוד" | גרפיטי חדש קיבל את פני תלמידות י' בשרותי תיכון גלילי

שנה אחרי כתובות הגרפיטי הקשות בתיכון רבין, קיבלה את פני תלמידות י' כתובת חדשה. משרד החינוך: "רואים בחומרה, כל פגיעה ברגשות התלמידות/ים, משיחות עם ילדי י"ב עולה כי לא זאת הייתה כוונתם"

פורסם בתאריך: 2.9.21 10:50

בשנה שעברה זה היה חמור יותר, כאשר בתיכון רבין בעיר רוססו כתובות גרפיטי עם אמירות מיניות קשות כגון "אין יודניקית שלא נותנת, אין י"ב-ניק שלא מקבל". השנה קיבלה את פני תלמידות י' בתיכון גלילי הכתובת "יודניקית, שפרי הופעתך", שרוססה על קירות השירותים של הבנים והבנות, ועוררה כעס אצל גורמים רבים.
מאז שנחשף המקרה אתמול, הורים רבים מוטרדים, ושיתפו את אשר על ליבם: "האם זה טופל בחומרה? האם יש מצלמות שמתעדות? מצלמות זה לא פתרון, הגיע הזמן לחנך", הם כתבו.
בשנה שעברה הפרשה הסתיימה בהתערבות של משרד החינוך כולל השעיית המעורבים, מעניין איך זה יסתיים הפעם.

תגובת משרד החינוך: "בית הספר רואה בחומרה כל פגיעה ברגשות התלמידות/ים. עם זאת, משיחות שנערכו עם ילדי שכבת י"ב הוברר, כי לא זאת הייתה כוונתם. התלמידים עשו פרפרזה על המשפט "חייל שפר הופעתך", כסוג של הומור (גם בשירותי הבנים וגם בשירותי הבנות). נערכה שיחה של מחנך הכיתה עם התלמידים האחראיים והוריהם. במקביל, בית הספר יערוך בימים הקרובים שיחות שכבתיות בנושא האמפתיה ולהרגיש את האחר, תוך מתן דגש למחשבה תחילה על תוצאות אפשריות למעשה".
חברת המועצה, ד"ר אסנת ספורטה: "כאמא ל-3 בנות וכאשת חינוך אני מוטרדת מאוד. שנה אחרי שנה אנחנו עדים לאירועים של הטרדות מיניות בתיכוניים. נדרשת התערבות עומק רב-מערכתית, שתתוכנן ותיושם בשיתוף מלא של בני הנוער והנהגת ההורים העירונית".

מעיריית כפר סבא נמסר: "מדובר במקרה נקודתי של כתובות בשירותי הבנים והבנות כאחד, שאינו על רקע מגדרי כלל ושטופל באופן מיידי על ידי בית הספר. עוד באותו הבוקר הוסר השילוט ונמחקו הכתובות והתקיימו שיעורי חינוך בנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גל

    כתבה סתמית ושקרית. מדובר בקשקושים בטוש מחיק ולא ב״גרפיטי״. מעבר לכך זוהי מסורת קבועה שמתנהלת בכל תיכון ברחבי ישראל כבר עשורים ונקראת ״זובור״ כשכולה בהומור, ובאישור הצוות החינוכי!!! אין למה לעשות ״סבבים״ בכיתות לחנך מחדש, צריך להפסיק להתאמץ להיות כלכך פוליטיקלי קורקט ברמה שסוחטת כל מסורת שמכניסה כיף לשנות התיכון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר