בית ספר דבורה עומר. צילום עזרא לוי
בית ספר דבורה עומר. צילום עזרא לוי

אירוע חמור בבית הספר דבורה עומר: אמא תקפה מילולית בקללות קשות את המנהלת

האם השתלחה במנהלת ומורה של בית הספר היסודי בעיר. הנהגת ההורים העירונית: "מגנים בכל תוקף כל ביטוי של אלימות במוסדות החינוך ומחוצה להם"

פורסם בתאריך: 5.9.21 16:26

אירוע חמור התרחש בבית הספר דבורה עומר בכפר סבא: בחמישי האחרון, נכנסה אמא לתלמידה לבית הספר והשתלחה במנהלת בית הפסר אורלי עדי ובאחת המחנכות בקללות נמרצות, כשהתלמידים נחשפים למילים הקשות. בעקבות האירוע, שלחו מורי ביה"ס מכתב מחאה חריף לראש העירייה ולמשרד החינוך ובו הם דורשים את התערבותם המיידית. המורים כתבו: "אנו, מורי דבורה עומר, לא נסבול אלימות מצד שום הורה ורואים במקרה זה קו אדום וחמור אשר לא ניתן לעבור עליו בשתיקה. אנחנו לא ניתן יד לאלימות כלפינו. אנו מבקשים את התערבותכם המיידית במקרה החמור הנ"ל ושוקלים להשבית את בית הספר ביום ראשון הקרוב ה-5.9 בשעתיים הראשונות ללימודים כסמן לאירוע חריג, שאנו כאנשי חינוך עוצרים. ומסרבים לעבור לסדר היום אחרי התנהגות שאינה הולמת את ערכינו".
למרות איומים מצד המורים, כי ישביתו את הלימודים היו, הם נערכו במתכונת רגילה. מהנהגת ההורים העירונית נמסר: "הנהגת ההורים העירונית מגנה בכל תוקף כל ביטוי אלימות כזה או אחר במוסדות החינוך ומחוצה להם. אנו רואים חשיבות עליונה בשמירה על כבודם של צוותי החינוך באשר הם ונמשיך לדרוש כך בדיוק כפי שאנו דורשים שמירה על כבודם של הורי וילדי העיר. המקרה בבי"ס "דבורה עומר" הינו מקרה אישי, פרטני, שלא עבר דרך הנהגת ההורים של בית הספר והנהגת ההורים העירונית. האירוע נמצא בבדיקה מול הגורמים המוסמכים והרלוונטיים בכדי לקבל תמונת מצב נכונה ובעיקר למען מציאת פתרון הולם וראוי".
מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפ"ס מגלה אפס סובלנות לאלימות ומגנה בכל תוקף התנהגות מתלהמת או בריונית כלפי צוותי החינוך שלנו וכלפי כל אחד אחר. כבוד הדדי הנו ערך עליון שעליו לא נתפשר. כעת פועל אגף החינוך יחד עם הפיקוח לבירור המקרה לטובת כלל התלמידים וצוותי החינוך".
תגובת משרד החינוך תובא לכשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. פז

    כתבה חסרת תוכן. שכותבים כתבה כזאת הקורא רוצה להבין למה זה קרה? מה גרם לה לקלל? לא שיש משהו שמצדיק
    אבל קצת יותר פרטים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר