המדרגות בחטיבת בר לב, בצבעי הגאווה צילום פרטי

מדרגות הכניסה לחטיבת בר לב נצבעו בצבעי הקהילה הגאה

תלמידות ותלמידי בית הספר בכפר סבא יבואו ויצאו מהיום כשהם צועדים על מדרגות הכניסה שנצבעו בצבעי קהילת הלהט"ב. מנהל החטיבה: "בבר לב מקבלים את כולם ובאהבה גדולה"

פורסם בתאריך: 20.10.21 08:08

בתחילת השבוע (ראשון)  נצבעו מדרגות הכניסה לחטיבת בר לב בכפר סבא בצבעי דגל הגאווה. לא מדובר בחודש אירועי הקהילה הגאה, אלא פשוט ביוזמה של מורה ותלמידים בבית הספר. המראה החדש והלא שגרתי תפס תשומת לב רבה, ולא הותיר מישהו אדיש לכך. לצד תשבחות ופרגונים, היו גם כאלה שראו את המיזם בעין לא יפה ולא חסכו את דעתם ברשת.
מנהל חטיבת בר לב החדש, איתי קנטור, סיפר: "מדובר ביוזמה ובביצוע של מורה מבית הספר יחד עם תלמידים. המטרות היו להפוך את כניסת ביה״ס לכניסה צבעונית, כיפית, מזמינה ובנוסף לזמן שיח ערכי, בוגר, חינוכי סביב ערכים של שוויון, כבוד, בעד-נגד ועוד. המסר הוא כמובן שבבר לב מקבלים את כולם ובאהבה גדולה. אנו מאמינים בשיח, דיאלוג, הכלה, פלורליזם, והצביעה של המדרגות היא רק סמן אחד קטן מתפיסה שלמה. נמשיך ונאיר את ביה״ס בצבעים מגוונים, כיפיים ומזמינים, כי זה מקום שהחבר'ה שוהים בו שעות רבות וחשוב לנו שירגישו נעים. רוב התגובות היו תגובות מאוד מפרגנות וכמובן שמטבע הדברים היו גם תגובות פחות נעימות וזה גם בסדר כל עוד שומרים על שיח מכבד".
אחד מבוגרי החטיבה המוכרים, הוא לי ים גבאי, יו"ר פורום הגאווה: "החטיבה הייתה ידועה כמקום בעייתי בעבר עבור הקהילה הגאה. הגיעו הרבה התבטאויות להט"בופוביות בעבר מקרב צוותי חינוך בבי"ס. המנהל החדש מנסה להציג לדעתי פנים אחרות של בית הספר, כמו קבלה וקידמה. צעד מבורך להראות שהם מיישרים קו עם בתי החינוך האחרים בעיר עומדים לצד הקהילה הגאה. שאפו".
מהנהגת ההורים של חטיבת בר לב נמסר: "הנהגת ההורים של בית הספר מברכת על היוזמה של תלמידי בית הספר והסגל החינוכי. אנו גאים בבית הספר שמכיל ומקבל את כל תלמידיו".
חבר מועצת העיר כפר סבא ויו"ר מרצ, עילאי הרסגור הנדין: "יוזמה נהדרת. אני גאה מאוד בתלמידים ורואה בכך חלק מהאווירה הציבורית החיובית שנוצרה בין היתר בעקבות הפעילויות העירוניות בנושא. אחרי אירועי הגאווה שמתקיימים כבר מספר שנים, הקמת הבית הגאה והרחבת הפעילות המתמדת, בזכותה זכינו שנתיים ברציפות במקום החמישי בארץ במדד הגאווה, זה כיף גדול לראות את היוזמות שעולות מהשטח, ובמיוחד מתלמידות ותלמידים. זוהי כפר סבא במיטבה".
כאמור, היו גם קולות ברשת שהביעו תרעומת על המיזם בבר לב: "בשביל מה זה טוב? למה לבלבל את את הנוער שגם ככה מבולבל ולא סגור על עצמו מכל הטיקטוק והשטויות שמסביב … כל אחד שיעשה מה שטוב לו ובא לו בבית שלו", כתב אחד התושבים.
תושב אחר כתב: "אולי תעשו להם גם שיעור היכרות או שיעור ניסיון, שיבדקו מה טוב נח ונעים להם. די, נמאס כבר מהפרובוקציות האלה, שכל אחד יחיה את חייו האינטימיים בחדרו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר