תלמידי גלילי זכו באליפות התיכונים בכדורעף, צילום עיריית כפר סבא

גאווה כפר סבאית: קבוצת הכדורעף בנים של גלילי זכתה באליפות התיכונים הארצית

במשחק הגמר ניצחה נבחרת גלילי את נבחרת תיכון אביב מרעננה, ותשתתף באליפות העולם לתיכונים שתתקיים בברזיל. הישג גם לנבחרת הבנות של גלילי שסיימה שנייה

פורסם בתאריך: 3.3.22 17:07

קבוצת כדורעף הבנים מתיכון גלילי, אותה מאמן עדי גורן, זכתה היום באליפות התיכונים הארצית, לאחר ניצחון בגמר על קבוצת תיכון אביב מרעננה השכנה, 2:1 במערכות. הקבוצה תשתתף באליפות העולם לכדורעף ISS שתתקיים בברזיל בחודש יוני. בנוסף, קבוצת גלילי בנות באימונו של אלעד שפגט, עלתה לגמר אך הפסידה לתיכון מוסינזון מהוד השרון, וסיימה את האליפות במקום השני המכובד.

רפי סער עם תלמידי גלילי לאחר הזכייה, צילום עיריית כפר סבא

משחקי הגמר התקיימו היום בתיכון מקיף ח' באשדוד. ראש עיריית כפר סבא רפי סער, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט אורן כהן, הגיעו למשחק לצד נציגי אגפי החינוך והספורט ועודדו את הקבוצות. מגמת הכדורעף בתיכון גלילי בכפר סבא קיימת מזה 25 שנה. רכז המגמה גיל ריב סיפר לפני המשחק על התרגשות גדולה בתיכון לקראת הגמר, ועל שיתופי פעולה רחבים בין התלמידים במגמות הלימוד השונות. מעל 150 תלמידים מכיתות שונות נרתמו להכנת דגלים, שלטים, חולצות וכרזות.

 

סער אמר: "אני מברך את האלופים והאלופות שלנו. הסבתם גאווה ענקית לעיר. כל הכבוד על ההישגים הנהדרים הללו, הזכייה מביא גאווה רבה לתושבי כפר סבא. כחלק ממדיניות העירייה בראשותי חרטנו על דגלנו את קידום הספורט, בעיקר בקרב הנוער וילדי העיר. כל הכבוד למשתתפים ולמשתתפות, ולצוותי החינוך והמאמנים, שהכינו וליוו את הנבחרות, ומובילים את העיר ובית הספר להישגים כה משמעותיים״.

כהן אמר: "אני מברך את הקבוצות הנהדרות שלנו על הזכייה במקום הראשון והשני באליפות התיכונים הארצית. אין זו פעם ראשונה שתיכון גלילי מביא הישגים כה מופלאים בתחום הספורט, הכל הודות למסורת והשקעה רבת שנים בספורט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר