שחקני נבחרת גלילי בכדורעף, צילום דוברות העירייה

לנבחרת גלילי, אלופת המדינה, חסרים אלפי שקלים למימון הנסיעה לאליפות העולם. רוצים לסייע?

התלמידים פתחו בקמפיין מימון המונים ומציעים בין היתר אימוני כדורעף, שיעורים פרטיים, שטיפת רכבים דוגי סיטר ועוד

פורסם בתאריך: 23.5.22 14:00

מי יוציא את נבחרת תיכון גלילי לאליפות העולם בכדורעף? כחודש לפני פתיחת העולם בברזיל, שם אמורה נבחרת הבנים לייצג את ישראל, טרם ברור האם וכיצד יצאו השחקנים לאליפות. לאחרונה, פתחו השחקנים בקמפיין הד סטארט למימון השלמת תקצוב הנסיעה. בתחילת הקמפיין חסרו לנבחרת 14,000 שקלים. עם התקדמות קמפיין גיוס הכספים, נאספו כבר יותר מ-8,000 שקלים, אך עדיין נותר סכום משמעותי להשלמת היעד.

בניסיון להשיג את השלמת הסכום, הציעו תלמידי הנבחרת את שירותיהם, ביניהם טיול עם הכלב, שטיפת רכב, שעת עבודת כפיים, שיעור פרטי במתמטיקה, פיזיקה או ביולוגיה ואימון אישי/ זוגי בכדורעף חופים קבוצתי. תעריפי השירותים נעים מ-30 שקלים לטיול עם הכלב ועד 250 שקלים לאימון פלוס חולצה חתומה על ידי השחקנים והמאמן.

שחקני הנבחרת פנו לציבור לעזרה במסגרת קמפיין ההמונים: "אנו בני תיכון גלילי כפר סבא, עידן, אלון, אדוארדו, רז, יואב, שחר, תומר, קווין, זיו, איתן, דור ורון, שחקני נבחרת בית הספר בכדורעף. לאחר שנה של השקעה רבה באימונים, במקביל לחובותינו בבית הספר, וזכייה באליפות ליגת העל לתיכונים של ישראל, אנו עתידים לייצג את ישראל באליפות העולם בכדורעף לבתי ספר בברזיל! אז למה אנו פונים אל הלב שלכם (דמיינו כינורות עצובים ברקע)? בחיבור כל העלויות של משלחת שכזאת, ליעד שכזה, בתקופה שכזאת (אחרי הקורונה), עלות המסע מאוד גדולה. למרות השתתפות חלקית בהוצאות של משרד החינוך, בית הספר ועיריית כפר סבא, עדיין נשאר סכום לא מבוטל שנדרש מאיתנו (ומהורינו) להשלים".

לתרומה בקמפיין מימון ההמונים היכנסו כאן 

כאמור, התלמידים הציעו את שירותיהם במסגרת הקמפיין וכתבו: "נשמח לתמיכת כל אחת ואחד (אפילו בכמה שקלים בודדים) כדי לסייע לנו לממן את חלקנו. לתורמי סכומים גדולים אנו מציעים את מיטב שירותינו וכישרונותינו. אז מה יכול לצאת לכם מזה? אם אתם צריכים עזרה בבית, טיול עם הכלב, שיעור פרטי במגוון מקצועות, רוצים ללמוד להכיר ו/או להשתפר בכדורעף ועוד ועוד – מוזמנים לתמוך בנו לבחור ממגוון התשורות שאנו מציעים".

 

כזכור, בתחילת חודש מרץ השנה זכתה נבחרת כדורעף הבנים של תיכון גלילי, אותה מאמן עדי גורן, באליפות התיכונים הארצית, לאחר ניצחון בגמר על קבוצת תיכון אביב מרעננה השכנה, 2:1 במערכות. הקבוצה תשתתף באליפות העולם לכדורעף שתתקיים בברזיל בין התאריכים 19-27.6.22, במידה והסכום החסר יושג.

מעיריית כפר סבא נמסר: ״כפר סבא חרטה על דגלה את קידום הספורט והמצוינות בקרב תלמידי העיר. העירייה אף מימנה את הנסיעה בתקציב של 50,000 ש"ח עבור הוצאתם של 12 התלמידים מתיכון גלילי לתחרות בברזיל. עיריית כפר סבא מיישמת מתווה משרד החינוך, לפיו עלויות היציאה לתחרויות בחול מתחלקות שווה בשווה בין עיריית כפר סבא, משרד החינוך וההורים. יודגש כי עיריית כפר סבא לא תאפשר מצב בו תלמיד לא ייצא לתחרות בחו״ל בשל בעיות כלכליות".

ממשרד החינוך נמסר: "תמיכת משרד החינוך היא של 40% מהתקציב כולו של המשלחת. וכך זה לכלל המשלחות המייצגות באליפות העולם לאירועי ספורט לבתי ספר.
תקציב זה מועבר לעיריית כפר סבא על ידי משרד החינוך. שאר המימון מתבצע על ידי הרשות וההורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר